دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خودروی «سراتو» محصول کمپانی «کیا» در مدل ۲۰۱۶ خود از بعد ایمنی در شرایط خیلی خوبی به سر می برد و به راحتی می توان گفت که موفق شده است کیفیت قابل قبولی را برای خود محیا سازد.

همان طور که گفته شد این خودرو تجهیزات ایمنی خوبی را دارد ولی باز با این حال متاسفانه این خودرو در تست تصادفی که داده است تنها موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی شده است این موضوع در حالی است که می توانست خیلی بهتر از این حرف ها عمل کند و امتیاز بیشتری را می توانست کسب کند .

از این رو این گونه گفته می شود که رقیب هایی که برای این خودرو وجود دارند توانسته اند امتیاز های بیشتری را کسب کنند برای مثال می توانیم خودروی «فورد» را ذکر نماییم .

البته «کیاسراتو» مدل ۲۰۱۶ توانسته ۵  ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAPP دریافت کند.این خودرو در مدل ۲۰۱۶ خود از ۶ کیسه هوا پشبانی می کند.

اگر بخواهیم به امکانات این خودرو به صورت خلاصه اشاره کنیم باید گفت که کیا سراتو دارای ویژگی های  فرمان گرم شونده,چراغ های جلوی زنون,صندلی های عقب گرم شونده,صندلی راننده دارای تهویه و سیستم اطلاعاتی تفریحی با صفحه ی لمسی عالی است که در آخر به صورت ریز به همه آنها پرداخته شده است.

وجود سیستم VSM یامدیریت تعادل خودرو در  کیا سراتو   ۲۰۱۶مدیریت تعادل خودرو، به طور مثال اگر راننده در سطح لغزنده به صورت ناگهانی ترمز کند یا شتاب‌گیری کند، VSMM از خارج شدن خودرو از مسیر جلوگیری می‌کند.

سیستم کنترل پایداری یکی از مهم ترین ویژگی‌های خودروهای مدرن امروزی است که در حقیقت عبارت از کنترل تعادل و حفظ مسیر صحیح خودرو در پیچ و خم و ناهمواری‌های جاده به خصوص در شرایط نامساعد است.در حقیقت این سیستم بدین منظور  طراحی شده است تا راننده یک وسیله نقلیه بتواند در یک روز برفی یا جاده یخ زده همچنان قادر باشد تا کنترل وسیله نقلیه خود را به طور صحیح در دست داشته باشد.

وجود سیستم (Electronic Stability Control)  درکیا سراتو   ۲۰۱۶  : این سیستم به طور دائم جهت حرکت و فرمان پذیری خودرو را طی رانندگی کنترل می کند و همواره در حال مقایسه مسیر مقصد راننده با مسیر واقعی خودروست. وقتی که میزان قابل ملاحظه ای از عدم فرمان پذیری توسط سیستم کنترل پایداری تشخیص داده شود، این سیستم وارد عمل می شود.

وقتی که این سیستم، عدم فرمان پذیری مناسب را در خودرو تشخیص می دهد، به طور هوشمندانه، خودرو را با استفاده از ترمزها کنترل می کند. در این سیستم، ترمزها به صورت مجزا به چرخ ها اعمال می شوند. در برخی انواع پیشرفته تر، کنترل پایداری خودرو با کاهش موقت نیروی موتور نیز انجام می شود. البته باید توجه داشت که این سیستم تأثیری بر توانایی و عملکرد خودرو در پیچ ندارد و فقط کنترل پایداری اتومبیل سر پیچ های تند را کنترل می کند.

منبع : سراتو کیا 

  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی