دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در ذیل می خواهیم به تاریخچه خودروی «پژو آردی» بپردازیم :

در بازارهای رقابتی کمپانی های خودروسازی یک اصل وجود دارد که رعایت کردن آن می تواند موفقیت بزرگی را برای شرکتی که رعایت کرده است به ارمغان آورد . آن اصل مذکور داشتن تنوع و متنوع بودن محصولات و خودروهای تولیدی است .

داشتن تنوع و متنوع بودن از آن حیث حائز اهمیت است که همه سلیقه ها در بر خواهند گرفته شد و مشتریان برای آن شرکت بیشتر می شوند . علاوه بر موضوع ذکر شده این را هم باید در نظر گرفت که متنوع بودن محصولات تولیدی سبب متنوع شدن قیمت های محصولات نیز می شود و به دنبال آن افراد با سطح پس انداز های مختلف به دنبال این خودرو خواهند رفت و در نتیجه باز هم مشتریان بیشتر می شوند که در نهایت به نفع شرکت خواهد گردید .

بعلاوه هر تولید جدید متضمن تعدادی فعالیت و کار مهندسی است که تجربه ارزشمندی را برای یک واحد به ارمغان می آورد.

لذا در سال ۱۳۷۶ مدیریت ایران خودرو تصمیم گرفت با حداکثر استفاده ازامکانات تولیدات جاری خود  تولید دیگری را در آلبوم تولیدات خود جای دهد که این خودرو پژو آر – دی نام گرفته است.

پژو آر- دی خودرویی است که پوسته خارجی ( شکل ظاهری بدنه ) و تقویت پوسته آن مطابق پژو RD مدل D۶۰ و عمده قطعات نیروی محرکه آن مطابق پیکان ۱۶۰۰ و تزئینات آن عمدتا” مطابق پژو RD مدل D۷۳ است .

این خودرو که با نظارت شرکت پژو در ایران خودرو ساخته می شود و با دیفرانسیل عقب است ، با استفاده از دو حرف نام لاتین دیفرانسیل عقب ( Rear wheel drive ) دوحرف RDD ا نتخاب و در کنار نام پژو قرا ر گرفت و به این ترتیب خودرویی با نام پژو RD نام گذاری شد .

در سال ۱۳۸۵ تولید و عرضه برند بهبود یافته پژو آردی تحت عنوان ROA با موتور OHV ، قطعات بهینه شده و الگو برداری براساس موتورهای روز هم کلاس خود آغاز گردید.

نمای خارجی :

▪ ابــعاد

ـ طول خودرو : ۴۴۰۸ mm

ـ عرض خودرو از آینه های جانبی : ۱۶۹۴ mm

ـ ارتفاع خودرو : ۱۴۱۰ mm

ـ فاصله دو محور : ۲۶۷۰mm

▪ بدنه

ـ رنگ : متالیک و روغنی

ـ سقف: ثابت

ـ کلاس : ۴درب سدان

ـ روکش رکاب جلو پنجره

ـ رینگ فولادی

ـ نوع برف پاک کن شیشه جلو: دو تیغه ای

منبع : پژو

  • ۹۶/۰۳/۱۱
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی