دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

معرفی رانا | RUNNA

زمانی که خودروی «رانا» محصول کمپانی بزرگ «ایران خودرو» را مشاهده می نماییم چیزی که در آن وجود دارد و به بیننده القا می شود یک چهره ای جدید و پویا است که از سایر خودروهای این کمپانی خودروساز چهره ای متفاوت دارد .

خودروی «رانا» با داشتن ظاهری جدید و متفاوت از سایر محصولات ولی از لحاظ قیمتی فرق قابل توجهی را تجربه نکرده است .

اگر بخواهیم به قسمت هایی از این خودرو که در به وجود آوردن ظاهری جدید و متفاوت نقش داشته است اشاره نماییم می توانیم موارد زیر را بازگو نماییم :

_ جدید بودن درب صندوق عقب و همچنین موتور خودرو

_ متفاوت بودن سپرها و چراغ ها و همچنین گلگیر ها

_ طراحی قوی و کاربردی و در عین حال ساده داشبورد «رانا» و …

ساختار بدنه «رانا» از نوع سه محفظه ای بوده و از ورق های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت ۰,۷ تا ۲.۵ میلی متر است.

از ورق های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می شود که مقدار تنش آن ها بسیار زیاد است, مانند تکیه گاه های سازه ای جلو و یا رام موتور, این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود ۵۰ درصد برای دستیابی به ورق های معمول می شود که برای مقاومت در برابر تنش های مشابه و شدید می بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در طراحی یک محصول جدید در شرکت ایران خودرو, ایمنی خودرو شامل ایمنی فعال و غیر فعال است. ایمنی فعال از اجزای مکانیکی و همچنین رفتار دینامیکی خودرو برای پرهیز از تصادف استفاده می کند, در حالی که ایمنی غیرفعال در حقیقت با استفاده از گزینه های مختلف سعی دارد خسارات و صدمات جانی ناشی از تصادف را کاهش دهد و بدون اغراق باید گفت ” رانا” خودرویی است با سطح ایمنی خودروهای مدرن جهان, چه در بخش ایمنی فعال و چه در بخش غیر فعال.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)، برنامه های کاملی برای ارائه خدمات مناسب خودرو رانا را با توجه به برنامه فروش آن در سال تولید ملی تدوین و در دست اجرا دارد.

بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) اظهار داشت: با توجه به ماموریت ایساکو در خصوص تامین قطعات و ارائه خدمات محصولات ایران خودرو، قطعات یدکی مورد نیاز خودرو رانا نیز قبل از ورود به بازار تامین و در شبکه نمایندگی های مجاز توزیع خواهد شد.

وی افزود: ابزار مخصوص ارائه خدمات پس از فروش این خودرو نیز در شبکه خدمات توزیع شده و نرم افزار به روز رسانی دستگاه های عیب یاب و مدارک و مستندات فنی هم آماده است تا به محض تجاری شدن رانا برای نمایندگی ها ارسال و در سایت ایساکو قرار گیرد.مدیر عامل ایساکو در پایان گفت: از اسفند ماه سال گذشته، آموزش های فنی لازم در خصوص ارائه خدمات این خودرو، به بیش از ۳۰۰ کارشناس فنی نمایندگی های مجاز ایران خودرو داده شده است و به محض توزیع تجاری آن آمادگی کامل برای ارائه خدمات خواهیم داشت.

منبع : ایران خودرو

  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی