دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اتومبیل «سوناتا» محصول کمپانی «هیوندای» خودرویی محبوب و دوست داشتنی است که از طرفداران زیادی برخوردار است به دنبال این موضوع شرکتی به نام تیراژه خودرو در خصوص فروش این خودرو به صورت اقساطی به فعالیت کردن مشغول است .

به طور کلی باید گفت که خودروی محبوب و پرطرفدار «سوناتا» برای کمپانی «هیوندای» موفق شده است که فروش خوبی را رقم بزند و سود خوبی را نصیب این شرکت نماید.

خودروی «سوناتا» در زمینه ی ایمنی اش خیلی موفق عمل کرده است و سیستم امنیتی خوبی را بر سر آن نصب کرده اند . به علاوه این را هم باید بیان داشت که این خودرو در نوع فول آپشنش هفت عدد کیسه هوا دارد .

این خودرو نسبت به سری قبلی خود کمی در سپر و ضربه گیر خورد تغییراتی ایجاد شده است و سیستم تعلیق و شاسی خودرو ارتقا یافته است که ثبات و پایداری خودرو افزایش یافته است.

در سوناتا به دلیل ایجاد تغییرات در شاسی خودرو صدای خارجی به داخل خودرو نفوذ نمی کند. این خودرو سواری مناسبی را برای راننده ایجاد می کند چرا که این امکان را فراهم می کند تا راننده به راحتی MODE رانندگی بین دو حالت اسپورت و معمولی را انتخاب کند.

 

مشخصات فنی سوناتا :

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۳۵۹سی سی
حداکثر قدرت ۱۷۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۹٫۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۴۹۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۵۵ طول – ۱۸۶۵ عرض – ۱۴۷۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۰۵ میلیمتر
منبع : سوناتا هیوندا
  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی