دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بر اساس اخباری که به گوش رسیده شده است خودروهای «سراتو کیا» و همچنین «آریو» دارای فروشی با اعطای وام هستند که البته لازم به ذکر است که وام هایی که برای فروش خودروهای «سراتو کیا» و «آریو» به مشتریان اعطا می گردد همگی فاقد بهره و نرخ بهره هستند که این موضوع خود یک امتیاز خیلی خوب و مناسب برای خریداران این خودروها به شمار می آیند . فروش خودروهای مذکور با شرایط بیان شده در تاریخی که بخشنامه ها ابلاغ کرده اند آغاز خواهد شد .

پیش از آن که به سراغ شرایط فروش خودروهای مذکور برویم بهتر است در ابتدا این را هم ضمیمه نماییم که اتومبیل های «سراتو» دارای کارت طلایی هستند و اتومبیل های «آریو» نیز با کارت نارنجی به فروش می رسند .

شرایط فروش فوری اعتباری – مبالغ به ریال است :

 

نوع خودرو

آریو ١۶٠٠سی سی ELEGANT (گیربکس اتومات) تحویل حداکثر ۱۵ روزه  ۵۴۴,۶۰۰,۰۰۰

سراتو ۲۰۰۰ با کارت طلائی تحویل حداکثر ۱۵ روزه ۹۰۷,۹۰۰,۰۰۰

برای مشاهده کامل و دقیق شرایط فروش خودروهای مذکور به شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) سهامی عام معاونت بازاریابی و فروش تلفن: www.saipagroup.ir سر بزنید .

مشخصات کارت طلایی سراتو :

الف) خدمات ۵ ساله : افزایش گارانتی از ٢ سال یا ۴٠ هزار کیلومتر به ۵ سال یا ١٠٠ هزار کیلومتر

ب) خدمات به مدت یکسال به شرح زیر : ü پوشش تصادفات کلی و جزئی ( بدون فرانشیز) ü پوشش سرقت کلی و جزئی ü پوشش آتش سوزی و شکست شیشه ü سرویس ادواری رایگان ۱۵ هزار و ۳۰ هزار کیلومتر ü چهار بار تعویض روغن و فیلتر هر ۱۰ هزار کیلومتر ü تعویض لنت های جلو و عقب یکبار در طول اشتراک ü تعویض تیغه برف پاک کن یکبار در طول دوره اشتراک ü دو حلقه لاستیک در صورت استهلاک به میزان ۷۰ درصد

منبع : سراتو کیا 

  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی