دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

یکی از شرکت هایی که در خصوص فروش اتومبیل های کمپانی «کرمان خودرو» به صورت قسطی به فعالیت کردن مشغول است و به مشتریان خدمت رسانی می کند شرکت تیراژه خودرو است .

شرکت «کرمان خودرو» در سال ۶۹ تاسیس گردید و همچنین این شرکت در کشور ما به تولید کردن خودرو مشغول است .

کمپانی «کرمان خودرو» در دهه های ۷۰ و ۸۰ اتومبیل های «دوو» را مونتاژ می کرد و از آن طریق موفق شد فروش خوبی را تجربه کند .

در سال ۷۵ اتومبیل «دوو سی ئلو» شروع به تولید کردن نمود و در شمار خودروهای خیلی محبوب و دوست داشتنی قرار گرفت . در واقع یکی از خودروهای خیلی دوست داشتنی کمپانی «کرمان خودرو» خودروی «دوو سی ئلو» است .

متاسفانه پس از اینکه «دوو» توسط شرکت آمریکایی خریداری شد  «کرمان موتور» نتوانست همکاری خود را با این شرکت ادامه دهد. فروش اقساطی خودرو با شرایط مناسب و باورنکردنی توسط تیراژه خودرو ارائه می شود.

شرکت کرمان خودرو در حال حاضر با شرکت چینی لیفان همکاری می کند و محصولات کرمان خودرو را تولید  می کند. محصولات کرمان خودرو به دلیل محبوبیت بالا و کارایی بالا و قیمت مناسب از فروش قابل توجهی برخوردار می باشد.

این شرکت با هدف مشتری مداری و تولید محصولات با کیفیت روز به به روز در جهت تعالی و رشد گام بر می دارد. شرکت تیراژه خودرو شرایط مناسبی  را برای فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو فراهم نموده است.

فروش اقساطی خودرو لیفان X60 :

کرمان خودرو برای اولین بار در پانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو در تبریز  از خودرو شاسی بلند لیفان کشور جین با نام X60 رونمایی کرد. لیفان X60 بعد از لیفان ۵۲۰ و ۶۲۰۰ سومین محصولی است که کرمان خودرو  از شرکت چینی خریداری کرده و به بازار داخلی عرضه داشته. تیراژه خودرو   شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو و لیفان X60 فراهم نموده است.

موتور این خودرو ۱۸۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپه است که نیرویی معادل ۱۳۲ اسب بخار تولید می کند، موتور این خودرو مجهز به سیستم تنظیم زمان بندی سوپاپ های استکه از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی ، توان موتور را به محورهای جلویی انتقال می دهد . حداکثر سرعت لیفان X60 حدود ۱۷۰ کیلومتر در ساعت  است .

منبع : کرمان خودرو 

  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی