دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در سال ۱۳۹۴ بود که یک نمایندگی به نام نمایندگی قناد موفق شد تا مجوز نمایندگی شرکت بزرگ «رنو» را اخذ نماید .

در واقع این شرکت در حوزه فروش و همچنین خدمات پس از فروش محصولات «رنو» به فعالیت کردن مشغول است .

شرکت نگین خودرو که نماینده اتومبیل های «رنو» است نمایندگان زیادی دارد ولی در بین تمام آن ها نمایندگی قناد در بخش فروش اتومبیل ها بزرگ ترین نمایشگاه را دارا است .

افرادی که خواهان اتومبیل های «رنو» هستند می توانند با مراجعه نمودن به نمایندگی های قناد اتومبیل مورد نظر خود را در آن جا مشاهده نمایند و سپس به وسیله کارکنان مجرب و کارآزموده آن جا به خوبی با همه آپشن ها و امکاناتی که اتومبیل ها دارند آشنا شوند .

به انضمام مطالب گفته شده در بالا مشتریان کمپانی «رنو» می توانند از تخفیف ویژه این نمایندگی برخوردار شوند.

در بخش خدمات پس از فروش این نمایندگی ، دارای پرسنل مجرب و مجهزترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیرگاهی با ۱۰ جایگاه کاری بوده به طوری که مشتریان محترم میتوانند با مراجعه به این نمایندگی سریعترین خدمات را با بالاترین کیفیت دریافت نمایند.

ضمن اینکه در بخش صافکاری و نقاشی ، این نمایندگی منحصراً در استان اصفهان مجهز به کوره رنگ و جک شاسی کش می باشد که منجر به ارائه بهترین خدمات در بخش صافکاری و نقاشی می شود.همچنین در این نمایندگی بدلیل وجود فضای گسترده امکان تست درایو برای کلیه خودروهای رنو وجود دارد.

رنو، (به فرانسوی: Renault) شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس‌واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا  شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

شرکت رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس می‌باشد. این شرکت هم‌چنین ۴۳٫۴٪ درصد از سهام شرکت ژاپنی نیسان  و ۲۵٪ درصد از شرکت روسی آوتوواز را نیز در اختیار دارد. در حال حاضر کارلوس غصن در جایگاه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره رنو، عملأ سکان رهبری این شرکت فرانسوی را در دست دارد. وی همین مناصب را نیز در شرکت ژاپنی نیسان برعهده دارد.

این دو کمپانی پس از مشارکت در راه‌اندازی گروه رنو-نیسان آلیانس، هم‌اکنون در قالب این گروه، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شوند. دولت فرانسه با در اختیار داشتن ۱۵٪ درصد از سهام رنو، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود.

شرکت رنو فعالیت گسترده‌ای نیز در مسابقات اتومبیل‌رانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سال‌های گذشته، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک بوده‌است.

منبع : رنو

  • ۹۶/۰۳/۰۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی