دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

به جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی اتومبیل و صنعت های وابسته به آن در شهر تبریز کمپانی خودروسازی «پارس خودرو» برآن شده است تا محصولات خود را با شرایط ویژه به فروش برساند .

بیاناتی در خصوص محصولات کمپانی «پارس خودرو» و فروش ویژه آن ها از زبان مدیر فروش کمپانی «پارس خودرو» :

شرکت «پارس خودرو» در شهر تبریز به جهت رفاه حال مشتریان و پاسخ دادن به نیازهایشان خودروهای شرکت خود را با شرایط ویژه به فروش می رساند .

آن گونه که جناب حسین روانبد بیان داشته است در این طرح فروش مذکور یک ویژگی مثبت وجود دارد و آن هم وجود تنوع در محصولات عرضه شده «پارس خودرو» است .

حسین روانبد ادامه داد خودروهای تولیدی شرکت «پارس خودرو» شامل انواع «تندر ۹۰»، «مگان»، «ماکسیما»، «رونیز» و «پیکاپ» در این نمایشگاه پیش فروش خواهد شد.
وی افزود تسهیلات ویژه و استثنایی نیز برای خریداران محصولات شرکت پارس خودرو در طول برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز در نظر گرفته شده است که به زودی از طریق نمایندگی های مجاز فروش شرکت پارس خودرو در استان آذربایجان شرقی اعلام خواهد شد.

مدیر فروش شرکت پارس خودرو ادامه داد: تنوع فروش از ویژگی های این طرح است و افزود: شرکت پارس خودرو جهت پاسخگوئی به خواسته های مشتریان شرایطی فراهم کرده است که مشتریان محترم با حداقل موجودی امکان خرید محصولات این شرکت به صورت، پیش فروش، فروش فوری، استفاده از تهسیلات بانکی، اقساط و سرمایه گذاری داشته باشند.

روانبد در پایان با اذعان به استقبال مشتریان از روش های فروش پارس خودرو گفت: تنوع محصولات عرضه شده، برنامه ریزی و کیفیت محصولات پارس خودرو در این گونه فروش ها نشان می دهد که در چند روز اول ثبت نام استقبال چشمگیری از فروش ویژه نمایشگاه تبریز صورت خواهد گرفت.

منبع : پارس خودرو 

  • ۹۶/۰۳/۰۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی