دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

برای رفاه حال مشتریان و همچنین جهت آسان تر شدن خرید اتومبیل های منتخب مشتریان شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی را نیز برای مشتریان گرامی تدارک دیده است . در واقع این شرکت با ارائه نمودن اتومبیل های خود به صورت اقساطی کمک شایانی به مشتریان خود کرده است .

در حال حاضر خودروی «پژو ۲۰۸» برای عرضه شدن به ایرانیان آماده نیست لیکن تا چند وقت دیگر این خودرو برای عرضه شدن به ایرانیان روانه بازارهای خودرو کشورمان خواهد شد .

شرایط فروش اقساطی خودروی «پژو ۲۰۸» به این گونه است که در ابتدا و در زمان عقد قرار داد مشتریان می بایست ۴۰ الی ۵۰ درصد از کل مبلغ خودرو را پرداخت نمایند و بقیه را به صورت قسط های ۳۶ ماهه بپردازند .

این صفحه صرفا جهت اطلاع رسانی و آشنایی با محصول و نحوه فروش اقساطی آن پس از عرضه به بازار آزاد می باشد.

 

مدارک مورد نیاز فروش اقساطی «پژو ۲۰۸» :

– دسته چک
– گردش ۳ ماهه آخر حساب جاری
– مدارک شغلی در صورت وجود و لزوم (در مورد هموطنان شهرستانی ارایه جواز کسب و یا فیش حقوقی الزامی است.)
– مدارک سکونتی جهت انجام امور تعویض پلاک و انتقال مالکیت
لازم به ذکر می باشد که تحویل خودروهای فروش اقساطی توسط این شرکت به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نمی باشد.

درباره پژو ۲۰۸

پژو ۲۰۸ دیگر محصول پژو برای ایران است. این خودرو دو نسل به روزتر از پژو ۲۰۶ است و می‌توان آن را از نوادگان پژو ۲۰۶ دانست.موتور این خودرو هم مانند پژو ۳۰۱ حدود ۱۱۰ اسب بخار قدرت دارد و از نوع ۱۶۰۰ سی سی است. این موتور توسعه یافته موتور تیپ ۵ پژو ۲۰۶ است(TU5) البته احتمال دارد برای افزایش داخلی‌سازی از موتور پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در پژو ۲۰۰۸ و ۳۰۱ تولیدی در ایرانخودرو استفاده شود.

منبع : پژو

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی