دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در ذیل می خواهیم اطلاعاتی از تغییر قیمت خودروی «پژو ۲۰۶» تیپ ۲ را در اواخر سال ۹۳ برایتان ارائه  دهیم .

سخنانی از جناب عبدالله بابایی در خصوص اتومبیل «پژو ۲۰۶» تیپ ۲ :

خودروی «پژو ۲۰۶» محصول کمپانی بزرگ «ایران خودرو» در تیپ ۲ خود با قیمتی معادل ۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسیده است . البته ذکر این نکته در این جا حائز اهمیت است که این مبلغ مذکور برای «پژو ۲۰۶» تیپ ۲۲ قبل از بومی شدن موتور این اتومبیل بوده است و حالا که موتور این خودرو بومی شده  است قیمتش به اندازه قابل توجهی پایین آمده است .

سخنانی از مدیر فروش کمپانی اتومبیل سازی بزرگ «ایران خودرو» در خصوص خودروی «پژو ۲۰۶» تیپ ۲ :

قیمت خودروی «پژو ۲۰۶» تیپ ۲ به میزان ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان پایین آمده است . دلیل پایین آمدن ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی خودروی «پژو ۲۰۶» تیپ ۲ بومی شدن موتور این خودرو است .

وی همچنین اظهار داشت: قیمت «پژو ۲۰۶» تیپ ۲ با موتور TU3 که ظرف سه هفته آینده به بازار عرضه می‌شود ، ۳۱ میلیون تومان است.
وی افزود: قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم ۳۶ میلیون تومان تعیین شده است.مدیر فروش ایران خودرو به میزان تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲۲ اشاره و اظهار کرد: میزان تولید این خودرو بنا به نیاز و سفارش مشتری تعیین می‌شود، ولی در مرحله نخست عرضه، ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه از این مدل برای پیش‌فروش در حال تولید است.

بیش از ۵ میلیون دستگاه پژو ۲۰۶ در سراسر دنیا تولید و عرضه شده است و شرکت ایران خودرو یکی از مهم ترین پایگاه های تولید این خودرو در جهان به شمار می رود. پژو ۲۰۶۶ به خاطر چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب و مطابقت با استانداردهای روز جهان محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها به دست آورده است.

در طراحی و تولید این خودرو از آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده و فهرست تجهیزات استاندارد آن در تیپ های مختلف، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند.

پژو ۲۰۶ با دو نوع موتور ۱۳۶۰ و ۱۵۸۷ سی سی در چهار سطح تجهیزات با تیپ های ۲، ۳، ۵ و ۶ به بازار عرضه می شود. تیپ ۶ این خودرو مجهز به گیربکس بسیار پیشرفته از نوع «تیپ ترونیک» است که امکان تعویض دستی و خودکار دنده ها را تو‌أماً فراهم می نماید. ترمزهای ضدقفل (ABS) و کیسه های هوای راننده و سرنشین جلو نیز در پژو ۲۰۶ قابل سفارش است.

منبع : پژو 206

  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی