به مناسبت هفته معلم و همچنین جهت قدر دانی از زحمات تیم آموزش فنی کمپانی «ایساکو» با یاری دانشگاه صنعتی شریف همایش مدرسین خدمات بعد از فروش برگزار گردید .
در این همایش مذکور به مسائلی از قبیل : شناساندن استانداردهای پیشرفته جهانی و رضایت مشتریان و راهکارهای نرمافزاری حوزه خدمات پس از فروش و بررسی آخرین دستاوردهای علمی پرداخته شد .
همایش مدرسین خدمات پس از فروش با حضور دستاندرکاران حوزه خدمات پس از فروش و کلیه فعالان در این حوزه و مدیران و صاحب نظران جهت تجلیل از گروه آموزشی شرکت «ایساکو» تشکیل گردید .
ارائه ایده و طرحهای نوین در راستای بهبود فرآیندهای رضایت مشتری، سرمایهگذاری و پرورش نیروهای انسانی متخصص و جذب این نیروها در مراکز فنی از موضوعات مطرح شده در این مراسم بود.
در پایان مراسم از حسین طاهری، احمد یعقوبی، اسماعیل عرب، مصطفی عابدینی، کاظم جوادی، محمد حیدری، ژیان فتوحی، هادی مسگری، مصطفی نظیری و حسین فاتحی به عنوان مدرسان برتر مرکز آموزش فنی تقدیر شد.
جشنواره خدمات نوروزی ایرانخودرو در بامداد شانزدهم فروردین ماه سال جاری در حالی پایان یافت که ۲۷۳۷ نمایندگی، فروشگاه، اکیپ و پایگاه امداد از ۲۵ اسفند سال ۹۵ برای خدمترسانی به هموطنان در آمادهباش به سر بردند.
مدیر عامل شرکت ایساکو در این باره گفت: پرسنل ۴۱۱ نمایندگی کشیک، ۲۳۳ فروشگاه و ۲۰۹۳ اکیپ امداد نهایت تلاش خود را به کار بستند که هموطنان و مسافران نوروزی، بتوانند در صورت نیاز، بهترین خدمات خودرویی را با کیفیت بالا دریافت کنند.
سید رضا حسینی همچنین گفت: در این طرح برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان، علاوه بر نمایندگیهای یک شیفت که از ساعت ۸ صبح فعال بودند، ۱۷۰ نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت ۸ تا ۲۱ به ارایه خدمات به هموطنان پرداختند، همچنین تعداد نمایندگیهایی که در تمام ایام تعطیل به صورت کامل آماده خدمترسانی بودند نیز بیش از ۱۸درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
وی افزود: آمارها حاکی است، در این ایام همکاران مرکز پاسخگویی ایرانخودرو با شیفت کاری شبانهروزی، به ۹۹درصد تماسهای مشتریان پاسخ دادند که این عدد در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۱۱درصد رشد داشته است. در نتیجه این مکالمات بیش از۷۶درصد مشتریان با حضور نیروهای امدادی و دریافت امداد بالینی خودرو به مسیر خود ادامه دادند و نزدیک به ۲۴درصد خودروها به نمایندگیها منتقل شدند. گفتنی است، ۴٫۵درصد از این تماسها و خدمات ارائه شده، به دارندگان خودروهایی غیر از محصولات ایرانخودرو تخصیص یافته است.
او اضافه کرد: با توجه به استقبال مشتریان از طرحهای پیش نوروزی همچون طرح بازدید رایگان قبل از سفر و همچنین افزایش کیفیت خودروهای تولیدی، تعداد کل تماسها نسبت به سال گذشته ۷٫۵ درصد کاهش یافت اما موفق شدیم تعداد امدادهای ارائه شده را حدود ۱۱ درصد افزایش دهیم. همچنین میانگین زمان تعمیرات در نمایندگیها نیز کاهش ۲۶درصدی داشته است.
حسینی در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این طرح گفت: از اواسط سال ۹۵ جلسات متعددی برای تامین سبد قطعات و تجهیزات لازم طرح، در شرکت داشتیم و با آمادگی کامل طرح را در ۲۵ اسفند ۹۵ اجرایی کردیم. ستاد نوروزی ایساکو نیز به صورت مداوم در استانها و شهرهای مختلف کشور بر نحوه اجرای آن در مراکز خدماتی و جادههای کشور نظارت و پایش لازم را به عمل آوردند تا از کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به افزوده شدن ناوگان نوین ارائه خدمت فوری در محل ـ اتوکلیک ـ به شبکه خدمات پس از فروش گفت: امیدواریم با گسترش این فعالیت جدید خدماتی بتوانیم در ایجاد اشتغال در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، سهم مناسبی داشته باشیم و گام مفیدی در راستای فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب برداریم.
حسینی در پایان به بهبود تمام شاخصهای ارائه خدمات در ایام نوروز نسبت به سال گذشته، اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برنامهریزیهای صورت گرفته بتوانیم در افقی که برای سال جاری تعریف کردهایم نیز رشد قابل توجهی داشته باشیم و میزان شاخص رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.
گفتنی است، مدیر عامل ایساکو در راستای کنترل کیفیت عملیات خدمترسانی در ایام نوروز ۹۶، چندین بار به صورت سرزده از برخی نمایندگیها و اکیپهای امدادی در تهران، کرج، مشهد، اهواز و آبادان بازدید کرد و ضمن بررسی شرایط با چند مشتری که در این مراکز حضور داشتند به گفتگوی حضوری و تلفنی پرداخت. به طور کلی تعداد بازدید مسئولین از شبکه خدمات در این ایام، نسبت به سال گذشته ۲۷۶درصد رشد یافت.
- ۹۶/۰۲/۲۴