در 19ام فروردین ماه سال 1396 کمپانی «ایساکو»به عنوان ارائه دهنده خدمات بعد از فروش شرکت ایران خودرو طرح اتو کلیک خود را با 20 درصد تخفیف به مشتریان عرضه داشته است (به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب) .
طرح اتو کلیک شرکت «ایساکو» همان طرح خدمت فوری در محل است که برای کم شدن زمان مصرفی از سوی مشتریان و همچنین پایین آمدن هزینه ها و در نهایت رفاه حالشان در نظر گرفته شده است .
این طرح اتو کلیک را مدت زمانی است که ایساکو در سطح شهر تهران به انجام درآورده است .
در این سرویس که از طریق موبایل اپلیکیشن ایساکو قابل سفارشگذاری است، امکان تعویض روغن و فیلترهای خودرو در هر آدرسی که مشتری درخواست کند، وجود دارد.
در حال حاضر این طرح فقط در شهر تهران اجرا میشود و در آینده نزدیک در شهرستان ها نیز قابل دسترسی خواهد بود.
مشتریان می توانند، برای ثبت درخواست سرویس خود، پس از نصب موبایل اپلیکیشن ایساکو از طریق لینکهای مربوطه ، گزینه «اتوکلیک» را انتخاب نمایند و پس از مشخص کردن محل مورد نظر روی نقشه امکان دریافت خدمات را خواهند داشت. .
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملکرد نمایندگیهای مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار می گیرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروهها و کمیتههای مختلف با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران، برنامههای نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرحریزی و به شبکه ابلاغ کرد.
این شرکت با اجرای برنامههای مصوب توانست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاکهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سالها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سختگیرانهتر شده بود.
مدیرعامل ایساکو پس از ایجاد این تغییرات و طرحهای خلاق و برنامهریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استانهای مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر میگذراند.
سید رضا حسینی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استانها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز نظارت میکند.
وی در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
همایش مدرسین خدمات پس از فروش با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
این همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از کادر آموزش فنی شرکت ایساکو برگزار شد با حضور مدیران، صاحبنظران، فعالان و دستاندرکاران حوزه خدمات پس از فروش به بررسی آخرین دستاوردهای علمی و معرفی استانداردهای پیشرفته جهانی و راهکارهای نرمافزاری حوزه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری پرداختند.
ارائه ایده و طرحهای نوین در راستای بهبود فرآیندهای رضایت مشتری، سرمایهگذاری و پرورش نیروهای انسانی متخصص و جذب این نیروها در مراکز فنی از موضوعات مطرح شده در این مراسم بود.
در پایان مراسم از حسین طاهری، احمد یعقوبی، اسماعیل عرب، مصطفی عابدینی، کاظم جوادی، محمد حیدری، ژیان فتوحی، هادی مسگری، مصطفی نظیری و حسین فاتحی به عنوان مدرسان برتر مرکز آموزش فنی تقدیر شد
- ۹۶/۰۲/۲۴