دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خودروی «ون هایس» یک خودروی چینی است که در کمپانی «پارس خودرو» مونتاژ می شود .

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی کمپانی «سایپا» جناب رضا تقی زاده در خصوص ویژگی های فنی خودروی «ون هایس» بیان می کند :

خودروی «ون هایس» دارای گارانتی ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر یا ۵ سال است همچنین از دیگر مشخصه های این خودرو داشتن سیستم ترمز EBD و ABS است

«ون هایس» از گیربکس و موتور پیشرفته ای برخوردار است به علاوه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را هم دارا است .

تعداد ظرفیت خودروی «ون هایس» ۱۳ نفر است .

به علاوه همه موارد گفته شده در بالا خودروی «ون هایس» از خدمات پس از فروش گسترده در همه جای کشور مخصوص تاکسی نیز بهره مند است .

و نهایتا این خودرو دارای سیستم تهویه مطبوع هم هست .

براساس بررسی های دیجیاتو، این خودرو که در واقع تولید کمپانی چینی «برلیانس» می باشد، توسط کمپانی «پارس خودرو» مونتاژ و عرضه می شود و طبق گفته های معاون بازاریابی و فروش «سایپا»، تا چندی دیگر شاهد تحویل این خودرو به عنوان تاکسی خواهیم بود.

ون هایس برلیانس دارای دو پیشرانه ۲٫۷ و ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر است که به ترتیب ۱۶۳ و ۱۳۲ اسب بخار قدرت تولید می کنند و با توجه به گیربکس ۵ سرعته، وزن ۲۱۲۵ کیلو گرمی و قدرت پیشرانه نمی توان انتظار خودرویی پر شتاب و سریع را از ون هایس داشته باشیم. حداکثر سرعت درج شده در کاتالوگ ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است که با وجود ترافیک تهران آنچنان به درد راننده این خودرو نمی خورد.

از تجهیزات ون هایس می توان به ایربگ برای راننده و سرنشینان جلو، سیستم تهویه دستی برای جلو و مسافرین عقب، گرمکن عقب، کمربند ایمنی سه نقطه ای، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو و غیره اشاره کرد.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در مورد قیمت این خودرو گفت: ۶۰ درصد مبلغ خودرو به عنوان تسهیلات با بازپرداخت ۴۸ ماهه و نرخ تسهیلات ۱۸ درصد از جمله شرایط ویژه خرید جهت رفاه حال تاکسی داران است، با این حال قیمت نهایی این محصول هنوز از سوی سایپا یا پارس خودرو اعلام نشده است.

حال باید ببینیم جایگزینی این خودروها می توان از بار ترافیکی شهر تهران و متعاقب با آن آلودگی هوا کاست و آیا این خودروی کپی هایس می تواند مورد توجه رانندگان تاکسی قرار بگیرد، یا مانند ون های دلیکا نارضایتی رانندگان زحمت کش را به دنبال خواهد داشت.

چندی قبل، محصول دیگری از سایپا به عنوان اس ۳۰۰ با نام چینی زوتی Z300 نیز مجوز ورود به ناوگان تاکسی رانی را دریافت کرده بود. تمام این موارد درحالیست که تاکسی رانی در ماه های پایانی سال گذشته تمایل خود برای همکاری با بخش خصوصی و استفاده از تاکسی های مدرن و پاک تویوتا کمری هیبرید و رنو فلوئنسرا ابراز کرده بود.

منبع : پارس خودرو

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی