دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

معرفی کیا کادنزا 2017

در بازارهای خودروی ایالات متحده نسل دوم از اتومبیل «کیا کادنزا» عرضه می شود .

کمپانی «کیا موتورز» برای این محصول جدید خود ویژگی های زیر را برشمارده است :

  1. برخورداری از هندلینگ بهتر خودرو
  2. داشتن آسایش بهتر و بیشتر
  3. داشتن کیفیت بهتر خودرو

شاسی که برای ساخت خودروی «کادنزا» 2017 در نظر گرفته شده است نسبت به نسخه قبلی سبک تر است .

به علاوه باید در خصوص شاسی این خودروی جدید این را هم در اینجا بیان نماییم که در حدود بیش از 35 درصد مستحکم تر از نسخه الان است .

این مورد نه‌تنها هندلینگ خودروی جدید را بهبود بخشیده بلکه کمک کرده تا امتیاز بهتری را از بخش NVH دریافت نماید.

قلب تپنده‌ی آهنین این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی 6 سیلندر 3.3 لیتری اصلاح شده‌ای است که قدرت 290 اسب بخاری و گشتاور 343 نیوتون متری دارد. کیا با مجهز کردن این خودرو به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قول داده تا تجربه‌ی رانندگی درگیر کننده تری را شاهد باشیم.

شاسی جدید کادنزا با جذب کننده‌های شوک تطبیق‌پذیری که کیا آن‌ها را “متوقف کننده های ریباند هیدرولیک” می‌نامد تکمیل شده و این سیستم سواری نرم‌تری را در سطوح ناهموار ارائه می‌کند. رینگ‌های 18 اینچی به‌صورت استاندارد در خودرو وجود دارند و البته می‌توان رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های 245/40 میشلین را نیز سفارش داد.

جدای از کیفیت بهتر کابین، در این خودرو شاهد هدآپ دیسپلی، نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مانیتور دید محیطی، شارژر بی‌سیم گوشی، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی UVO کیا با اندروید اتو و اپل کارپلی به‌صورت استاندارد هستیم. همچنین می‌توان سیستم صوتی هارمن/کاردون 630 واتی با 12 اسپیکر را نیز سفارش داد.

معاون برنامه‌ریزی تولید کیای آمریکا می‌گوید:

کادنزای جدید با ظاهر قابل توجه و ویژگی‌های ممتاز خود هیجان تازه‌ای را به رگ‌های این بخش از بازار تزریق نموده است. کابین کادنزا از هر لحاظ ارتقا یافته اما زیر پوست خودرو دقیقاً جایی است که این خودرو می‌درخشد و در آن شاهد شاسی مستحکم‌تر و سبک‌تر، گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک و دینامیک رانندگی بهبود یافته هستیم.

مدل‌های سطح پایین این خودرو از جلوپنجره‌ی معروف “پروانه‌ی الماس” کیا سود خواهند برد درحالی‌که دیگر مدل دارای جلوپنجره‌ی “Intaglio” با پره‌های عمودی خواهند بود. کیا هنوز بهای کادنزای جدید را در آمریکا اعلام نکرده است.

منبع : کیاموتورز

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی