دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

قیمت اسپورتیج 2017

در نیمه اول سال 2016 بود که نسل 4ام خودروی «اسپورتیج» به عنوان مدل 2017 روانه بازارهای اروپا شد .

بعد از آن که خودروی «اسپورتیج» 2017 به بازارهای اروپا وارد شد نوبت به بازارهای آمریکا رسیده بود از این رو روانه بازارهای آمریکا گشت و در حال حاضر هم نوبت به بازارهای کشورما رسیده است .

خودروی «اسپورتیج» 2017 دیگر رقیب خودروهایی چون : «ام‌جی GS» و «میتسوبیشی ASX» و «هیوندای توسان» به حساب خواهد آمد .

خودروی «اسپورتیج» در کشور ما با قیمتی در حدود 190.000.000 تومان خرید و فروش می گردد .

«اسپورتیج» 2017، در بازار آمریکای شمالی قیمت پایه‌ای 23,000 دلاری دارد.

اسپورتیج؛ همچنان ایمن است

نسل سوم اسپورتیج به لحاظ ایمنی خوب بود ولی حالا در نسل چهارم خوب‌تر شده! اسپورتیج هم در بازار آمریکا و هم در بازار اروپا، تست‌های تصادفش را با موفقیت پشت سرگذاشته است. اسپورتیج 2017 از طرف موسسه ایمنی IIHS آمریکا توانست لقب Top Safety PickPluss بگیرد؛ بدین معنی که خودرو در تمام تست‌های این موسسه بالاترین امتیاز ممکن را گرفته است.

برای بازار اروپا هم کیا به سراغ موسسه ایمنی euroNCAP رفته است. نسل جدید اسپورتیج توانست از این موسسه 5 ستاره کامل را دریافت کند. البته در سال 2010 هم نسل سوم اسپورتیج 55 ستاره ایمنی از این موسسه گرفته بود و همانطور که در جدول زیر مشخص است، ایمنی نسل سوم در برخی موارد حتی از نسل چهارم هم بهتر است!

با همان پیشرانه GDI سابق

اسپورتیج 2017 با اینکه در بازارهای جهانی به پیشرانه جدیدی مجهز شده است اما این کره‌ای با همان پیشرانه نسل قبلش به ایران می‌آید. البته این پیشرانه هم در قدرت و هم در مصرف سوخت، اندکی بهتر از گذشته است.

اسپورتیج 2017 هم بصورت دیفرانسیل جلو عرضه شده است و هم با سیستم محرکه AWD که خوشبختانه مورد دوم در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته است. سیستم AWD اختصاصی کیا Dynamax نام دارد که از سال 2010 روی محصولات کیا قرار گرفت ولی جدیدترین نسخه آن برای نخستین‌بار روی سورنتو 2016 استفاده شد. داینامکس با سیستم توزیع گشتاور در پیچ‌ها (TVCC) کار می‌کند. برخلاف AWDهای معمولی (که بعد از اتفاق، واکنش نشان می‌دهند) داینامکس می‌تواند در هر لحظه گشتاور منتقل شده به چرخ‌ها و همچنین هرزگردی آن‌ها را رصد کند.

منبع : کیاموتورز

  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی