دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اخبار به گوش رسیده حاکی از آن است که کمپانی «هیوندای»کره جنوبی پیشنهاد داده است که در بندر انزلی کشور ما قصد دارد سرمایه گذاری کند .

بنابر گزارش ارائه شده توسط بورس پرس :

جلسه ای تشکیل گردیده است و در آن جلسه مدیرکل اداره کل بندرها و دریانوردی گیلان به همراه نماینده کمپانی «هیوندای»کره جنوبی حاضر شده بودند در همین جلسه نماینده کمپانی «هیوندا» اعلام نموده است که خواهان سرمایه گذاری نمودن در بندرانزلی هست .

در راستای اعلام خواستار بودن نماینده شرکت «هیوندا» به سرمایه گذاری کردن در بندر انزلی اعضای گروه کمپانی «هیوندای» در همان جلسه موافقت و علاقه مندی خود را برای این شراکت و همکاری اظهار داشتند .

در این جلسه نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان توضیحاتی در رابطه با چگونگی روند توسعه زیرساخت های بنادر حاشیه خزر خصوصا ترانزیت کالا از حاشیه خزر به انزلی و بندر عباس و اروپا ارائه کرد و مقرر شد با توجه به بازدیدهای میدانی نمایندگان شرکت HDC از بندر و همچنین تصمیمات اتخاذ شده در دفتر مدیریت بندر انزلی، نقطه نظرات ارائه و پس از بررسی های لازم تصمیمات نهایی معمول شود.

لی سونگ گان نماینده شرکت HDC (یکی از اپراتورهای بندر بوسان) نیز خواستار سرمایه گذاری در سایت‌های زیرساختی و رو ساختی بندر انزلی شد.

 

هیوندای موتور، (هانگول: 현대 자동차 주식회사 و هانجا: 現代自動車株式會社) شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تاسیس شد.

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال  حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز،گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم، از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو، در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.

این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل، تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶٫۰۰۰ مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

منبع : هیوندا

  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی