دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در طی دیدار و صحبت هایی که سفیر کره جنوبی با مدیر عامل شرکت «کرمان موتور» داشته است مدیرعامل کمپانی «کرمان موتور» بیان داشته است که قراردادی که با شرکت «هیوندا» منعقد نموده است خود شامل ۳ قرارداد جداگانه است و به دنبال آن بیان داشت :

بخش اول قرارداد میان دو کمپانی «کرمان موتور» و «هیوندا» در ارتباط با انتقال دانش فنی قطعه سازی و انتقال دانش فنی تولید خودرو است .

در خصوص این قرارداد میان شرکت های «هیوندا» و «کرمان موتور» سامان فیروزی گفت اگر دانش فنی «هیوندای» را فراگیریم می توانیم شروع به تولید نمودن قطعه های مورد نیاز خودروهایی نماییم که در کشور ما از این خودروساز تولید می گردند.

وی سپس به قرارداد دوم اشاره کرد و گفت: در این بخش قرار است برای تامین قطعات خطوط تولید و برخی قطعات در تیراژ بالا، سرمایه گذاری سنگین صورت گیرد که طبیعتا تا آن زمان باید از شرکت «هیوندایی» قطعات مورد نیاز را وارد کنیم.

وی افزود: به منظور انتقال دانش فنی در حوزه قطعه سازی و ایجاد زنجیره تامین، با شرکت موبیس که شرکت تامین کننده قطعات شرکت هیوندایی است توافق کرده ایم که با قطعه سازان ایرانی در ارگ جدید بم مشارکت داشته و قطعه بسازند.

فیروزی ادامه داد: بخش سوم قرارداد، تضمین ارایه خدمات پس از فروش و انتقال دانش به روز بازاریابی خودرو است که در این حوزه نیز ما به استفاده و انتقال تجربیات جهانی برند هیوندای نیاز بالایی احساس می  کنیم.
وی تصریح کرد: در این قرارداد توافق شده که اگر بخش قطعه سازی و تولید به سطوح کیفی مورد تایید هیوندایی برسد، امکان صادرات از ایران نیز فراهم خواهد شد لذا پیش نیاز صادرات رسیدن به سطح کیفی مطابق استانداردهای جهانی است.
فیروزی در بخش دیگری سخنان خود گفت: براساس قرارداد کرمان موتور و هیوندایی، برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۱۷ سه خودرو i10  و i20 و اکسنت در کارخانه کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید تولید و به بازار عرضه شود. مدیرعامل کرمان موتور با بیان اینکه براساس قرارداد، پیش بینی شده از این سه مدل حدود ۱۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تولید شود، گفت: درصد ساخت داخل این سه مدل در ابتدا حدود ۲۰ درصد است که براساس سند استراتژی صنعت خودروی کشور ما موظف هستیم تا پایان سال ۱۳۹۷ به ۴۰ درصد ساخت داخل برسیم.
وی با اشاره به برنامه ۱۴۰۴ کشور اظهار داشت: کرمان موتور هدف گذاری کرده ۱۵۰ هزار دستگاه از محصولات هیوندایی را تا سال ۲۰۲۱ تولید و به بازار عرضه کند و به طور قطع در این سال خودرویی که کمتر از ۴۰ درصد ساخت داشته باشد، در سبد محصولات شرکت کرمان موتور نخواهیم داشت.
  • ۹۶/۰۱/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی