دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بنابر گزارش ارائه شده توسط واحد بازاریابی و فروش کمپانی «مدیران خودرو» :

از 7 دی ماه لغایت 10 دی ماه کمپانی «مدیران خودرو» در هفتمین نمایشگاه اتومبیل کرمان 7خودروی خود را با برندهای «ام وی ام» و «چری» به نمایش گذاشته است .

طبق گفته واحد بازاریابی و فروش شرکت «مدیران خودرو» هدف این کمپانی از شرکت نمودن در نمایشگاه خودروی کرمان گسترش و معرفی خودروهای خود با برندهای «ام وی ام» و «چری» بوده است .

هفتمین دوره نمایشگاه خودروی کرمان از نمایشگاه های دوره های قبل متفاوت و متمایز بوده است .

دلیل این تمایز هم حضور هر چهار نمایندگی مجاز این شرکت در نمایشگاه و همچنین به نمایش گذاشتن غرفه قطعات در کنار محصولات این شرکت است.

غرفه نمایشگاه شرکت مدیران خودرو با ابعادی بالغ بر 500 متر با الهام گرفتن از استاندارد های بصری در نمایندگی خودرویی این شرکت در نمایشگاه کرمان طراحی و به اجرا در آمده است که با توجه به استقبال مردم کرمان از محصولات این شرکت پیش بینی میشود غرفه مدیران خودرو یکی از پربازدید ترین غرفه های این دوره باشد.  شرکت مدیران خودرو با هر 6 محصول خود یعنی ام وی ام 110 اس، ام وی ام 315 اسپرت، ام وی ام 550، آریزو5، تیگو5 و همچنین ام وی ام ایکس 33 اس که آخرین محصول مدیران خودرو است، در این نمایشگاه شرکت نموده.

غرفه شرکت مدیران خودرو باحضور چهار نمایندگی مجاز 292 گنجوی، 138 زرنگی پور، 227 ایران منش و 328 محتشم ماهانی در محل دائمی نمایشگاه های کرمان، سالن پاریزی از 7 الی 10 دی ماه 95 از ساعت 17 الی 21 پذیرای هموطنان کرمانی خواهد بود.

منبع : ام وی ام 

  • ۹۶/۰۱/۱۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی