دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بررسی امنیت خودروی «رنو مگان» ۲۰۱۷ :

خودروی «رنو مگان» ۲۰۱۷ موفق شده است پنج ستاره ایمنی را از سازمان EURONCAP اخذ نماید .

در واقع این خودرو از لحاظ ایمنی عالی عمل کرده است و باید گفت که کمپانی «رنو» از هیچ چیزی برای این خودرو در مبحث امنیت کم نگذاشته است .

خصوصیات و ویژگی های امنیتی که کمپانی «رنو» برای خودروی «مگان» جدیدش تعبیه نموده است به شرح ذیل می باشد :

  1. سیستم نیروی ترمز الکترونیکی EBD
  2. کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)
  3. سیستم ترمز کمکی سطوح شیب دار HSA
  4. سیستم ضد قفل ترمز ها ABS
  5. کیسه هوای دو مرحله ای تطبیقی راننده و سرنشین جلو
  6. سیستم تعدیل و ضد لرزش ASR
  7. کیسه هوای پرده و جانبی در جلو و عقب
  8. ترمز پارک الکترونیکی
  9. سیستم ایزوفیکس
  10. سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر ها (TMPS)
  11. کیسه قفسه سینه برای راننده و سرنشین جلو

پیشرانه و مشخصات فنی «رنو مگان» ۲۰۱۷ :

همانند کارخانه‌های آمریکایی، وسایل نقلیه «رنو» هم لیستی از موتورهای مختلف را دارند که در مورد«مگان» سدان هم ۵ موتور متفاوت برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

اولین نوع موتور بنزینی ۱.۶ لیتری با توان ۱۱۵ اسب بخار، گشتاور ۱۵۶ نیوتن‌ متر و جعبه دنده دستی ۵ سرعته یا ۱.۲ لیتری توربوشارژ با توان ۱۳۰ اسب بخار، گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر با جعبه دنده دو کلاجه ۷ سرعته یا ۶ دنده دستی تولید می‌شوند. مصرف سوخت برای موتور ۱.۶ و ۱.۲ لیتری به ترتیب برابر با ۶.۳ و ۵.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی و خروجی دی‌اکسید کربن ۱۴۲ و ۱۲۲ گرم در هر کیلومتر است.

 

موتورهای دیزلی ۳.۷ لیتری با سه توان ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌ متر، ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر و ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر با گیربکس دستی ۶ دنده موجودند که برای موتور دیزلی با توان ۱۱۰ اسب بخار می‌توان گیربکس ۶ دنده دو کلاجه را هم سفارش داد. مصرف سوخت برای موتورهای دیزلی به طور میانگین ۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و خروجی دی‌اکسید کربن ۱۰۳ گرم در هر کیلومتر هست.

قیمت رنو مگان ۲۰۱۷ :

رنو با ارائه سدان اسپرت مگان توانسته جایگاه خود را در میان خودروسازان بزرگ دنیا تثبیت کند؛ هنوز این کارخانه‌ فرانسوی قیمتی برای رنو مگان ۲۰۱۷ اعلام نکرده است، اما با دانستن قیمت هاچ‌بک ۲۳۹۵۶ دلاری و مدل اسپرت Tourer ۲۵۳۲۴ دلاری می‌توان حدس زد که سدان  رنو مگان باید قیمت حدود ۲۵۵۰۰۰ دلار داشته باشد، اما به زودی در سال آتی میلادی قیمت آن اعلام خواهد شد.

منبع : رنو

  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی