دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بررسی طراحی ظاهری خودروی «آریو» :

خودروی «آریو» یا همان «S300» در حدود 50.000.000 تومان قیمت دارد .

با پرداخت این قیمت و خرید این خودرو شما صاحب خودرویی می شوید که یک کپی دقیق از خودروی «تویوتا ALLION 2007» می باشد .

در واقع باید گفت که خودروی «آریو» از نظر ظاهری شباهت زیادی با خودروهای «تویوتا» دارد این در حالی می باشد که قیمت خودروهای «تویوتا» حتی آن هایی که برای تولید سال های 2005 و 2006 می باشند دارای قیمتی در حدود 70.000.000 تومان می باشد .

چهره ظاهری آریو یا همان s300 بسیار یک‌دست و هماهنگ طراحی شده، و طرز قرار گیری و طراحی چراغ‌ها در کنار جلوپنجره زیبا یک خودرو شیک را پدید آورده است.

البته شاید طراحی این خودرو از نظر شما کمی قدیمی باشد ولی در شرایط کنونی کشور از لحاظ ظاهری، آریو یک امتیاز مثبت خواهد گرفت.

تجهیزات رفاهی متعدد

آریو در ۲ تیپ گیربکس اتومات و دستی عرضه شده است که در هر ۲ تیپ آپشن‌های متعدد و خوبی وجود دارد که برای رفاه شما در خودرو جای داده شده‌اند.

برخی از تجهیزات این خودرو عبارتند از : ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل (ABS) و توزیع کننده نیروی ترمز (EBD)، سیستم ضد سرقت(Immobilizer) ، کامپیوتر سفری، شیشه ها و آیینه های برقی، گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک، سنسور دنده عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلویی، صندلیهای چرمی، رینگهای آلومینیومی، صندلیهای تاشو عقب، چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع و مه شکن جلو و عقب.

در مدل فول این خودرو آپشن‌های بیشتری نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به ایربگ های جانبی و پرده ای ، سیستم تهویه مطبوع اتومات، سانروف برقی، سیستم پخش تصویری و GPS، دوربین دنده عقب و … اشاره کرد.

پس با مدل فول آریو با اختلاف ۳.۴ میلیون تومانی قیمت می‌توانید از نهایت آپشن‌های خودروی خود لذت ببرید.

منبع : سایپا

  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی