دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پایگاه خبری قانون :

بر اساس آمار های به دست رسیده مشخص شده است که آن دسته از اتومبیل های سواری که دارای قیمتی زیر 25.000.000 تومان هستند از نظر کیفیتی در پایین تر سطح قرار گرفته اند .

خودروهای «تیبا» و «سایپا 131» و «سایپا 132» و «سایپا 111» از جمله خودروهای توضیح داده شده در بالا  می باشند .

خودروهای مذکور تنها موفق به اخذ یک ستاره از 5 ستاره کیفی شده اند .

به گزارش قانون به نقل از خبرآنلاین، اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی «ساندرو» توانسته چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کند.

در این گروه قیمتی خودروهای تندر ۹۰ اتوماتیک، پارس تندر، تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو، رانا، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

دو خودروی نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵ و دنا نیز دو ستاره و خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، ام‌وی‌ام S ۱۱۰ و تیبا  هاچ‌بک نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، سه خودروی برلیانس H۳۳۰، جک J۵ و آریو دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل ام‌وی‌ام ۵۵۰۰ و لیفان ایکس ۶۰ نیز در پایین‌ترین سطح  کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز، دو خودروی سراتو و تیگو ۵ دارای سه ستاره کیفی هستند. دو خودروی آسا و جک S۵۵ نیز دو ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان، خودروی نیو مزدا ۳ معادل چهار ستاره کیفی و سوزوکی گراند ویتارا نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

 منبع : تیبا

  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی