دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در سال 1389 بود که اتومبیل «لیفان 620» قدم به عرصه بازارهای خودروی کشورمان نهاد .

«لیفان 620» از همان روزهای نخست ورودش به بازارهایمان موفق شد فروش خوبی را تجربه نماید چراکه طرفداران زیادی را از آن خود ساخته بود .

دلیل اینکه «لیفان 620» در میان مردم به محبوبیت رسیده بود داشتن چهره ای زیبا و جدید و همچنین بهره مندی از موتوری با مصرف سوخت پایین و داشتن امکانات رفاهی خوب بوده است .

به دلیل امکانات پایین و قدرت کم موتور 1600 سی‌سی، «کرمان موتور» تصمیم به عرضه مدل 1800 سی‌سی با کد LFB479Q و تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT) در سطح امکانات لاکچری گرفت.

همچنین با افزایش امکانات رفاهی، «لیفان 620» را به‌عنوان یک محصول ویژه در بازار کم تنوع و پر از مدل‌های قدیمی و تکراری ایران مطرح کرد.

مدل 620 لیفان به‌نوعی فرشته نجات کرمان موتور بود. این شرکت پس از ناکامی‌های فراوان و عرضه نه‌چندان مناسب لیفان 520، نیاز به یک شوک قوی داشت تا دوباره به روزهای اوج خود برگردد و 620 همان شوک بزرگ بود.

در چین این خودرو فقط با موتور 1600 (در دو نوع ترایتک و LF841Q3) و سه مدل اکونومی، کامفورت و لاکچری عرضه می‌شود که به نظر می‌رسد در ابتدا مدل کامفورت با موتور 1600 سی‌سی ترایتک وارد ایران شد.

لیفان 620 که در سال 2009 به بازار عرضه شد، در چین، برزیل، روسیه، ویتنام و چندین کشور دیگر به فروش می‌رسد.

در روسیه این خودرو با نام لیفان سولانو (Solano) مونتاژ می‌شود و به فروش می‌رسد. شرکت ایتالیایی مارتین موتورز (Martin Motors) هم این خودرو را جهت عرضه در بازارهای اروپایی با عنوان MM620 در سایت خود که در تونس واقع است به تولید می‌رساند.

منبع : لیفان 

  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی