دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

زمانی که از قسمت جلو به خودروی «ام وی ام 110 S» نگاه می کنیم حسی که به ما القا می کند این است که گویی این خودرو در حال لبخند زدن می باشد .

درواقع در طراحی خودروی جدید «ام وی ام 110» طرح لبخند را بر روی نمای جلویی این خودرو پیاده کرده اند .

بعد از مشاهده نمودن خودروی «ام وی ام 110» این موضوع به خوبی قابل ادارک می باشد که در مقایسه با نسخه قبلی این خودرو خیلی به روز تر شده است و دیگر از آن طراحی قدیمی که در نسخه پیشین این خودرو وجود داشت خبری نمی باشد .

طبق نوشته اروند پلاک : طراحی  «MVM 110S» دارای ظاهری شاد  است و می تواند  باعث جذب جوانان و بانوان است.شاید کمتر آقایون میل به خرید« ام وی ام ۱۱۰ اس » داشته باشند.زیرا مردها اغلب بدنبال خودرویی با جسه محکم و حجیم هستند.

چراغ جلو  ترکیبی  چراغ های نور بالا و نور پایین  که  ویژگی های ساختاری دقیق و طراحی آن بشکلی است که با کمترین مصرف بتواند بیشترین نور را به شما بدهد..چراغ‌های بزرگ و گردبه همراه وجود خطی در قسمت بالایی پلاک هم باعث بیشتر شدن این لبخند شده که البته به نظر من این لبخند زیادی می تواند سبب خستگی و تکراری شدن شود.

طراحی عقب در  ام وی ام ۱۱۰ جدید

اولین موردی که مارا در دیدن تغیرات عقب یاری می دهد وجود چراغهای عقب جدید در این خودرو می باشد.چراغ های قدیمی گرد به چراغ های کشیده تبدیل شده اند.طرح نوار مشکی رنگ و سپر و چراغ مه شکن هنوز هم ما را با طرح لبخند خود آشنا می کنند.

طراحی کناریه ام وی ام ۱۱۰ جدید 

از بقل که به خودرو نگاه کنید متوجه فراموش کردن نوار ها پلاستکی مشکی رنگ در این خودرو می شوید و ابته سقفی شیب دار که همه این تعیرات بخوبی در بهبو د چهره این خوردو کمک کرده اند.

جلو پنجره مشبک

ورود هوا  از طریق جلو پنجره جلو  که تقریبا نزدیک به عرض خودرو وسعت دارد در این خودرو سبب افزایش برخورد هوا با رادیات و خنک کاری حتی بدون استفاده از قن آن تا حد زیادی است .این جلو پنجره  از طرح  لانه زنبوری پنجره مشبک بهره می برد.. ورودی هوا نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است و به قسمت‌های پلاستیکی سیاه رنگ اطراف چراغ‌های مه شدن متصل گردیده تا طرح لبخند بزرگی را تشکیل دهد.

دستگیره درب جدید در بالای درب عقب

طراحی دستگیره درب عقب که جدیدا در بعضی از خودرو ها مد شده در این خودرو نیز استفاده شده است.

منبع : ام وی ام 

  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی