دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در خصوص «کیا سراتو» جدید باید بگوییم که به دلیل این که این خودرو در مبحث پلت فرمش با خودروی «هیوندای الانترای GTT» یکسان است باید انتظار یک خودروی اسپرت را داشته باشیم .

اتومبیل «کیا سراتو» جدید دارای شش عدد ایربگ می باشد .

در درون خودروی «کیا سراتو » جدید دیگر هیچ گونه ورق های پلاستیکی با آن کیفیت پایین وجود ندارد.

وجود المان های اسپرت در همه ی اجزای درون کابین خودروی «کیا سراتو» جدید به چشم می خورد .

بر روی صندلی های خودروی «کیا سراتو» جدید پوشش چرمی کشیده شده است و همچنین آن کنسول میانی دارای یک پنل از جنس فیبرکربن می باشد .
البته اگر راستش را بخواهید فیبر کربن نیست و از آن برچسب های شبیه سازی شده است. شاید با خمیده تر شدن قسمت انتهایی خودرو، چهره جسورانه ای به خود گرفته باشد ولی همین امر نشستن را برای سرنشین عقب مشکل می کند.

حداقل سراتوی قبلی این مشکل را نداشت. اما این وضعیت برای راننده و شاگرد به مراتب بهتر از نمونه قبلی است. فضای سر، شانه و زانوها به طرز چشم گیری بهتر شده است.

شاید عجیب باشد ولی محل قرارگیری فرمان نیز حس بهتری نسبت به قبل القا می کند. مانند تولیدات قبلی این خودرو، برای آن سه تیپ در نظر گرفته شده است. EX، SX و LX که گزینه آخر در خانواده لوکس ها و فول های پرآپشن قرار می گیرد.

برای تیپ ال ایکس می توان از پیشرانه ۲ لیتری GDI  که ۱۷۳ اسب بخار نیرو دارد استفاده کرد. این یعنی یکی از پربازده ترین پکیج های ۲۰۰۰ سی سی در بین هم کلاسان.مصرف سوخت سراتوی ۲۰۱۴ هنوز به طور رسمی اعلام نشده ولی پیش بینی می شود در پیشرانه هایی با حجم برابر شاهد کاهش ۲۰ درصدی مصرف باشیم.

فرمان الکتریکی این خودرو سواری را به فرم دیگری معنا کرده است. در حرکات سریع و تیز کاملاً حرف شنوی دارد. از آن سو وقتی قرار باشد خودرو را با اطمینان کنترل کنید پای ترمزهای دیسکی برای هر چهار چرخ وسط کشیده می شود. یادتان باشد کیا موتورز سراتوهای ۲۰۱۴ را فقط با تایرهای کومهو، نکسن و هنکوک وارد بازار می کند. صندلی راننده شما را متحیر می کند. تنظیم برقی ۱۰ جهته با حافظه کنایه ای است به لوکس های گران قیمت آلمانی.

سراتو در ایران

در حال حاضر نسخه سدان ۱٫۶ لیتری این خودرو ۱۰۶ میلیون و نسخه ۲٫۰ لیتری ۱۱۲ میلیون تومان در بازار موجود است. اجازه بدهید چند رقیب دیگر را از نظر قیمتی بررسی کنیم. البته خیلی بعید و عجیب است ولی مشتری امروزی سراتو با این پول می تواند یک سوزوکی ویتارای دنده ای کلاس ۸ نیز بخرد.

از همین شرکت یک سواری زیبا نیز با نام کیزاشی در بازار هست که مدل اتوماتیک نیمه فول آن ۱۱۹ میلیون قیمت دارد. از تولیدات نیسان ژاپن می توانید روی مدل تینا MID دست بگذارید که ۱۲۵ میلیون می ارزد. تفاوت بین MID و High در آپشن ها و امکانات است.

خیلی ها هستند که هنوز دلشان ماکسیما می خواهد. با این پول می شود رفت بهترین رنگ و فول ترین مدل این خودرو را به قیمت ۱۱۴ میلیون تومان خریداری کرد.

یادتان باشد مزدا۳ تیپ ۴ با قیمت ۱۱۶ میلیون هم در بازار پیدا می شود. شاید بد نباشد یک گزینه متفاوت را نیز تست کنید، ام جی۶ فول جی تی که توربوشارژر دارد و قیمتش ۱۰۰ میلیونی می شود. شانس خود را برای خرید یک شاسی بلند عجیب مثل سنگ یانگ اکتیون ۱۱۸ میلیونی را بیازمایید.

در بین سواری های رنو شاید انتخاب رنو فلوئنس E4  کمی محافظه کارانه باشد ولی ارزش پرداخت ۱۲۵  میلیونی را دارد.

آخرین چیزی که احتمالاً بدجور نظرتان را عوض می کند خرید یک آلفارومئو است. هاچ بک زیبای ایتالیایی که مدل Mito فول آن ۱۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است . ولی نمیدانیم چرا در این محدوه قیمت النترا فول با قیمت ۱۰۵ میلیون بیشتر به دلمان نشست.

منبع : سراتو کیا

  • ۹۵/۱۱/۲۵
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی