دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

قیمت خودروی «جنسیس G90 » مدل ۲۰۱۷ که یک خودروی لوکس از آخرین مدل برند «جنسیس» می باشد معادل ۶۹٫۰۵۰ دلار اعلام گشته است .

این قیمت اعلام شده برای «جنسیس» در واقع افزایش قیمتی معادل ۹۵۰ دلار را نشان می دهد .

بنابر گزارشی که اقتصاد نیوز ارائه کرده است :

در حقیقت این  قیمت پایه «جنسیس» می باشد که معادل ۶۹٫۰۵۰ دلار می باشد و مشخصات آن عبارتند از :

موتورV8 3.3 لیتری

گیربکس اتومات ۸ دنده

دیفرانسیل عقب ۳٫۳T

حال اگر کسی خواهان «جنسیس جی ۹۰» در مدل چهار چرخ متحرک  ۳٫۳T باشد باید مبلغی معادل ۷۱۵۵۰ را برای این خودرو پرداخت نماید .

پیشرانه مذکور ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۶ فوت پوند گشتاور تولید می‌کند. مصرف سوخت آن نیز به ترتیب برای شهر، جاده و ترکیبی ۱۳٫۸ ، ۹٫۸ و ۱۱٫۷ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد.

رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی، چراغ های هالوژن، تودوزی چرم، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در ۲۲ حالت و صندلی کمک راننده در ۱۶ حالت، صندلی های مجهز به تهویه مطبوع و گرمکن جلو، صندلی های مجهز به گرمکن عقب، سیستم ارتباطی سرگرمی با صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی و سیستم صوتی مارک لکسیون با ۱۷ بلندگو از جمله تجهیزات این مدل از جنسیس G90 هستند.

کلیه مدل های جنسیس G90 به سیستم های ایمنی مانند ترمز خودکار اضطراری با قابلیت شناسایی عابرپیاده، تشخیص هوشیاری راننده و هشدار صوتی در صورت عدم هوشیاری، شناسایی نقاط کور با قابلیت بررسی ترافیک عقب، سیستم حرکت بین خطوط و هشدار حرکت روی خط، چراغ های دینامیک با قابلیت تغییر جهت نور به سمت پیچ و نور بالای هوشمند، نه ایربگ، کروز کنترل هوشمند با سیستم استاپ استارت، ترمز الکترونیکی پارکینگ با قابلیت متوقف کردن وسیله نقلیه در شرایط بهینه، دوربین دید جلو در سر پیچ ها و سنسورهای پارک جلو و عقب؛ به صورت استاندارد مجهز هستند.

برای آن دسته از مشریان G90 که به دنبال موتور قوی تر هستند، یک پیشرانه تویین توربوی ۵ لیتری V8 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۸۳ فوت پوند در نظر گرفته شده است. قیمت جنسیس با موتور مذکور و سیستم دیفرانسیل عقب ۷۰۶۵۰ و با آرایش چهار چرخ متحرک ۷۳۱۵۰ دلار یعنی ۲۵۰۰ دلار بیشتر می‌باشد.

برای مدل های مجهز به موتور قدرتمند تر تجهیزاتی مانند چراغ های تمام LED، صندلی های عقب مجهز به تهویه مطبوع، ۱۴ حالت تنظیم برای صندلی عقب سمت راست و ۱۲ حالت برای صندلی عقب سمت چپ با قابلیت ذخیره حالت های جدید در حافظه، پشت سری برقی صندلی عقب و آینه های آرایش برای سرنشینان عقب؛ در نظر گرفته شده است.

 منبع : هیوندا

  • ۹۵/۱۰/۰۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی