دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اتومبیل «جنسیس G90» پرچمدار «جنسیس» می باشد که کمپانی «هیوندای» از این پرچمدارش در شمال آمریکا در نمایشگاه بین اللملی خودرو رونمایی به عمل آورد .

«جنسیس جی ۹۰» یک سوپرلوکس به شمار می آید .

اخیرا کمپانی «هیوندای» اقدام به رونمایی کردن از اتومبیل های برتر خود کرده است .

کمپانی «هیوندای » تلاش خود را به کار گرفته است تا در کلاس اتومبیل های لوکس فول سایز رقابتی را با برندهای قدیمی صنعت خودروسازی آغاز نماید

مدیر «کمپانی هیوندای» در کشور آمریکا (دیو زوچوفسکی) در حاشیه رونمایی از این خودرو بیان داشت که با دیدن این اتومبیل به یاد خودروهای مرسدس بنز کلاس اس خواهید افتاد  .

اما این خودرو قطعاً از مرسدس بنز کلاس SS ارزان تر است که همین امر باعث می شود که مشتریان زیادی به سمت این خودرو جذب شوند.

G90 بیش از یک فیس لیفت برای جنسیس ایکوس است در نگاه اول، طراحی بیرونی خودرو قدرت G900 را به رخ دیگران می کشد و با نیم نگاهی به پیشرانه، حضور این قدرت احساس می شود.

خطوط کناری خودرو در امتداد فاصله محوری خودرو (که حالا ۱۱ سانتی متر طویل تر است) به قسمت نسبتاً پیچیدهٔ عقب می رسد. G90 یک خودروی کلاس S نیست اما تا زمانی که قیمتش مناسب باشد ارزش های خود را ثابت می کند.

از آنجایی که در مطالب قبلی در پدال تصاویر این خودرو را منتشر کرده بودیم در این مطلب مستقیماً این خودرو را از دیدگاه های مختلف با رقیبانش مقایسه می کنیم.جنسیس دو پیشرانه بنزینی برای G9000 در نظر گرفته است که یکی موتور شش سیلندر ۳٫۳ لیتری توربوشارژ و دیگری موتور هشت سیلندر ۵٫۰۰ لیتری تنفس طبیعی است.

این موتورها به ترتیب ۳۶۵ و ۴۲۰ اسب بخار نیرو در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می کنند. گشتاور تولیدی در این دو مدل به ۵۰۹ نیوتن متر در مدل شش سیلندر و ۵۱۹ نیوتن متر در مدل هشت سیلندر می رسد که عدد واقعاً بالایی محسوب می شود.

اگر G90 طبق اعلام قبلی شتاب ۵٫۷ ثانیه ای را در آزمون صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ثبت کند باز هم ۱ ثانیه از مرسدس بنز S500 عقب تر است (شتاب ۴٫۷۷ ثانیه ای مربوط به موتور ۸۸ سیلندر مرسدس بنز است)؛ اما دوباره باید اشاره کنیم که تا زمانی که قیمت محصول کم تر است این خودرو ارزش بحث کردن دارد.

سیستم انتقال قدرت در این خودرو سیستم پیشرفته H-TRAC AWD است. این سیستم بدون شک در شرایط جاده ای برفی و یخی با اعمال ۴۰ درصد از گشتاور در محور جلو رانندگی مطمئن تری را فراهم می کند.

در حالت اسپرت سیستم H-TRAC حدود ۹۰ درصد از گشتاور را مستقیماً به چرخ های عقب منتقل می کند. درنهایت در حالت اقتصادی و بهینه هم این سیستم برای بازدهی بیشتر تمام گشتاور را به چرخ های عقب منتقل می کند.

منبع : هیوندا 

  • ۹۵/۱۰/۰۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی