دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

نام دیگر «ام وی ام 315» «چری فالوین» می باشد .

در سال 2010 میلادی و در ماه آوریل بود که خودروی «ام وی ام 315 » برای اولین بار به بازار خودرو معرفی گردید .

زمانی که «کمپانی چری» این اتومبیل را معرفی نمود در واقع نشان داد که سعی دارد در بحث طراحی خودرو پیشرفت کند و در این بین تلاش خود را هم به کار گرفته است و موفق شده است اتومبیل« ام وی ام 315»را تولید نماید .

«کمپانی چری» تا قبل از عرضه خودروی «ام وی ام 315» خودروهایی را تولید و عرضه می کرد که زیبا نبودند و چهره هایی نامانوس داشتند .

در سال 2012 میلادی، این خودرو دگرباره دستخوش تغییر شد و یک عمل فیس لیفت ماژور بر روی بدنه و نیز کابین آن صورت گرفت که تا اندازه بسیاری آن را نسبت به نمونه اولیه‌اش متحول نمود، علاوه بر این، گیربکس و سیستم صفحه کلاچ آن نیز بازبینی و اصلاح گردید، معضلی که پیش از آن، از عوارض شایع و رایج در این خودرو بود و حتی بر بازار فروش آن نیز تأثیر نهاد.

خودرویی که در اختیارمان قرار داشت نمونه هاچ بک ام وی ام 315 و با پوشش نوک‌مدادی زیبایی بود. ابتدا سیمای خارجی این خودرو را بررسی نمودیم. بی‌شک فیس لیفت این مدل را می‌توان گامی بزرگ برای چنین سازنده نوبنیادی دانست؛ نمای جلوی آن به‌تمامی تغییر یافته و با چراغ‌هایی که چشمان عقاب را تداعی می‌کند و نیز سپرها و جلوپنجره ای اسپرتی، بیش‌ازپیش بهبود یافته است و علاوه بر آن، از تناسب ابعادی درخوری هم برخوردار است. بخش پشتی آن نیز چندان متحول نشده و تنها به تعویض فرم چراغ‌ها و باز طراحی سپر عقب اکتفا گردیده است، که آن هم به خوبی صورت پذیرفته و جلوه بصری بهتری را به این خودرو بخشیده است. در کل طراحی این مدل را می‌توان متناسب، جذاب و عامه‌پسند دانست و شاید کمتر خودرویی را در این رنج قیمتی بیابید که طرحش چنین مدرن و دل‌نشین باشد. از دگرسوی، چنانچه نشان جلویی این خودرو را از پیشانی آن برداریم، ناخودآگاه خودروهای روز اروپایی و ژاپنی را به ذهن مان تداعی می‌نماید و می‌توان رگه‌هایی از طراحی اپل آسترا و MG3 و یا حتی هوندا فیت را در آن پیدا نمود. شاید این امر از آنجا ناشی می‌گردد که چری تیمی قوی از طراحان باسابقه برندهای نامدار اروپایی و آمریکایی را زیر سقف خود جمع نموده که پیامدش نیز تزریق روحی تازه بر پیکره خودروهای این برند بوده است. به نظر می‌رسد که از چند سال پیش بدین سوی، بیشتر سازندگان چینی، مقوله طراحی خودرو را بسیار جدی‌تر گرفته‌اند و قصد به چالش کشیدن بزرگان را دارند، علی‌الخصوص کره ای‌ها و ژاپنی‌ها.

منبع : ام وی ام 

  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی