دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در خاورمیانه مدیر منطقه ای شرکت رنو اتومبیل رنو کوئید را جایگزین اصلی خودروی «پراید»اعلام داشت و ضمن آن اعلام نمود که قیمت خودروی رنو هم مشخص گردیده  است .

مدیر منطقه خاورمیانه جناب آقای پیمان کارگر قیمت اتومبیل «رنو کوئید» را در حدود ۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰۰ تومان اعلام نمود .

آقای کارگر همچنین اظهار داشتند که خودروی «رنو کوئید» با همکاری کمپانی «سایپا »تولید نمی شود ولی این احتمال وجود دارد که این خودرو را با همکاری و شراکت اتومبیل سازی ایران خودرو به تولید برسانند .

وی همچنین بیان داشتند که علت اصلی انجام این کار فراهم آوردن فضای رقابتی بوده است و همچنین ایشان بیان داشتند که این احتمال که شاید «کوئید» به صورت مستقل تولید گردد هم دور از ذهن نمی باشد .

علاوه بر این، کارگر اعلام کرد: «مدل تولید شده‌ی رنو کوئید در ایران با نمونه‌ی تولیدی در کشور هند تفاوت خواهد داشت و قصد داریم نشان سه ستاره را از EuroNCAP دریافت کنیم.

مدیر عامل رنو پارس ضمن ابراز امیدواری از فروش ۲۰۰ هزار دستگاه رنو کوئید در بازار ایران، اعلام کرد به زودی خودروهای دیگری از نیسان نیز توسط پارس خودرو تولید خواهد شد.

رنو KWID با ظاهری شبیه خودروهای SUV دارای پیشرانه‌ی سه سیلندر با توان خروجی ۶۰ اسب بخار و گشتاور ۷۲ نیوتن‌متر است که از سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری و جعبه دنده‌ی دستی بهره می‌برد.

 

کولید خودرو ارزان‌قیمت که از کیفیت قابل قبولی بهره‌مند باشد، کار آسانی نیست و درواقع یک هنر است و رنو ازجمله خودروسازهایی هست که این هنر را به خوبی آموخته است.

از زمانی که رنو از کوئید رونمایی کرد، مشخص بود که قرار است یکی از ارزان‌ترین اتومبیل‌های جدید موجود در سراسر جهان، باشد و احتمال می‌رفت قیمت آن از ۴۷۰۰ دلار شروع شود.

در حال حاضر رنو حتی فراتر از انتظار‌ها عمل کرده و کوئید را با شروع قیمت ۲۵۶۹۶۸ روپیه یعنی تنها ۳۸۸۵ دلار در هند رونمایی کرده که گران‌ترین مدل آن هم ۳۵۳۰۰۰ روپیه (۵۳۴۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است.

راز قیمت پایین آن در این واقعیت نهفته است که کوئید در کارخانه مشترک رنو-نیسان در Chennai هند که قلب خودروسازی و درواقع دیترویت هندوستان به شمار می رود و با نرخ بومی سازی ۹۸ درصد تولید شده است.

درواقع کوئید یک ماشین شهری هست که بر اساس پلتفرم CMF-A رنو نیسان ساخته‌شده و ابعاد آن شامل ۳۶۷۹ میلی‌متر طول، ۱۵۷۹ میلی‌متر عرض و ۱۴۷۸ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن هم ۲۴۲۲ میلی‌متر هست.

رنو کوئید از فاصله نسبتاً زیاد ۱۸۰ میلی‌متر از سطح زمین، بهره می‌برد و برای جاده‌هایی که از کیفیت پایینی دارند، بسیار مناسب است.

مشخصات تولید کننده :

کارخانه تولید کننده

 

رنو
کشور تولید کننده

 

فرانسه
نام انگلیسی و مدل اتومبیل

 

Renault Kwid
شرکت خدمات دهنده

 

پارس خودرو
منبع : پراید
  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی