دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خودروی سمند در میان عامه مردم به خودروی مسافرتی مشهور شده است شاید پیش خودتان این سوال پیش آید که چرا سمند این لقب را به خود گرفته است ؟

دلیل این امر هم این می باشد که سمند خودرویی جادار است و همین جادار بودن خودرو سبب شده است تا به این نام شهرت یابد .

از میان همه مدل های سمند خودروی سمند ال ایکس از همه جادارتر می باشد . این خودروی داخلی برای خانواده های ایرانی خیلی مناسب می باشد .

جادار بودن خودروی سمند ال ایکس هم به داخل کابین آن مربوط می شود و هم به صندوق عقبش .

خودروی سمند خودرویی می باشد که برای همه سن ها مناسب است چه جوانان و چه سن بالاتر ها و جالب اینجاست که همه افراد تو هر سنی ازاین خودرو استقبال هم کرده اند .

 

ظاهر این خودرو مناسب است و طراحی داخلی آن نیز به خوبی انجام شده و تزیینات چوبی مورد استفاده درون کابین این خودرو آن را هرچه زیبا‌تر کرده‌اند. البته باید قبول کنیم که سمند ظاهری مردانه دارد و چندان برای بانوان مناسب به نظر نمی‌رسد. (این موضوع سلیقه‌ای است!)

سمند یکی از ایمن‌ترین خودرو‌های داخلی است. اما چرا مطمئن؟ شکی نیست که خودرو‌های داخلی از لحاظ ایمنی در سطح پایین‌تری نسبت به خودرو‌های خارجی قرار دارند اما در مقابل سمند یکی از مطمئن‌ترین خودر‌و‌های داخلی است که حتی می‌توان به این مسئله از ظاهر خودرو نیز پی برد. سمند LX از تجهیزات ایمنی‌ نظیر دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ABS و… بهره می‌برد که متناسب با استاندارد‌های روز ایران است. بدنه این محصول نیز در برابر تصادفات مقاومت خوبی دارد و همان طور که گفته شد یک محصول شهری و البته خوب به حساب می‌آید.

سمند LX یکی از خوش قیمت‌ترین خودرو‌های داخلی است. سمند LX با وجود تجهیزات ایمنی و رفاهی بالا، قیمت نسبتا پایینی دارد و اکنون با پرداخت 29 تا 30 میلیون تومان می‌توان یک نسخه از آ‌ن را خریداری کرد.

این خودرو از آن جایی که تقریبا محصول تولیدی ایران خودرو به حساب می‌آید از خدمات پس از فروش مناسب این شرکت نیز بهره می‌برد و به همین دلیل قیمت قطعات و پشتیبانی آن نیز مناسب و در حد قابل قبولی است.

منبع : سمند

  • ۹۵/۰۹/۲۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی