دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اخیرا یک سری تصاویر از پارکینگ شرکت ایران خودرو به بیرون آمده است که نشان میدهد این کمپانی تعدادی خودروی تندر۹۰ اتوماتیک را مونتاژ نموده است .

این مدل خودرو را شرکت رنو داچیا در سال ۲۰۰۹ به بازارخودروها برای عرضه نمودن  معرفی نمود .

زمانی که به درون این خودرو وارد می گردیم مشاهده می نماییم که طرحی شبیه به خودروی رنو ساندرو دارد .

در این خودروی جدید مواردی که تغییر کرده است شامل :

تزئینات مربوط به درب صندوق عقب

تغییر در چراغ و سپر عقب

تغییر در جلو پنجره

تغییر و تحول در قسمت سپر جلو و بعضی از جزئیات همرنگ با بدنه

از نظر فنی همچنان تندر۹۰ فیس لیفت با موتور ۱٫۶ لیتری K4M تولید می شود و گیربکس آن چهار سرعته اتوماتیک یا پنج دنده دستی است.

موتور K4M با حجم ۱٫۶ توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۱۴۲ نیوتن بر متر را تولید کند که انتقال این قدرت به چرخ های جلو است.

در بخش طراحی داخلی نیز استفاده از خطوط خمیده جلوه ای خاص به ان داده است که باعث برتری نسبی به مدل های عادی و پارس خودرویی داشته که طبق بررسی های انجام شده بر روی سلیقه مشتریان،  اتاق ساندرو طرفدار بیشتری نسبت به اتاق مدل های عادی تندر داشته و با توجه به اینکه اتاق فیس لیفت جدید با ساندرو یکی است پس مطمئناً استقبال زیادی از آن می شود.

امکانات و آپشن های رفاهی که در تند ۹۰ فیس لیفت جدید به چشم می خورد عبارت است از امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، کامپیوتر سفر، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، ستون فرمان با قابلیت تنظیم، صندلی عقب با سه پشت سری قابل تنظیم، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، صندوق پران و… اشاره کرد.
شنیده هایی نیز به گوش می خورد که ایران‌خودرو برای به دست گرفتن سهم بیشتری از بازار رنو مدل دستی را با وجود افزایش کیفیت و طراحی جدید با کمترین میزان افزایش قیمت معرفی کند.

 

مسلما از آنجایی که قطعات ساندرو با تند ۹۰ یکی است قیمت کمتر، افزایش کیفیت و ظاهر مناسب تر نسبت به قیمت مشتریان را به سمت این خودرو جذب کند.

تندر ۹۰ این روزها علیرغم قدمت ۱۰ ساله و طراحی خشکش در بازار از موقعیت خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از مطمئن ترین انتخاب های زیر ۵۰ میلیون مطرح می شود.

منبع : ایران خودرو

  • ۹۵/۰۹/۲۰
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی