دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پس از آن که خودروی ام وی ام 110 توسط کمپانی چری چین به ایران عرضه گشت حالا نوبت به خودروی ام وی ام 530 می رسد و قرار است با شرایط متفاوت در ایران به فروش برسد .

بنابر گزارش ارائه شده توسط ایسنا :

خودروی ام وی ام 110 به وسیله کمپانی مدیران خودرو در ایران به فروش رسید و با استقبال زیادی هم روبه رو شد . دلیل اینکه مردم به این خودرو توجه نشان دادند این بود که این خودرو مصرف سوخت پایینی داشت و همچنین قیمت خود خودروهم ارزان بود .

حال مسئولان کمپانی چری با در نظر گرفتن شرایط ام وی ام 110 که موفق شده بود امیدوار هستند تا خودروی ام وی ام 530 هم به فروش خوبی دست یابد چراکه این خودرو هم دارای مصرف سوخت مناسبی  می باشد و هم در کلاس خودروهای C که مورد پسند ایرانی ها هست قرار دارند

چری همان خودروساز چینی است که قرار بود سه سال پیش کلنگ کارخانه مشترک آن با ایران‌خودرو در بابل به زمین زده شود تا به نوعی بازار از دست رفته پیکان را هم برای ایران‌خودرو احیا کند که البته با مخالفت وزیر صنایع ومعادن روبه‌رو و قرار شد به جای آن یک کارخانه ایرانی تولید خودرو در آن‌جا راه‌اندازی شود که تاکنون این امر محقق نشده است.
مصرف سوخت این خودرو با موتور 2000 سی.سی در جاده معادل 6.123 لیتر و به صورت ترکیبی (جاده و شهر) معادل 8.01 لیتر است. طبق گفته مدیران چری، برای کاهش بیشتر مصرف سوخت این خودرو، قرار است موتور کوچکتر (مثل 1300 سی.سی) نیز روی آن نصب شود تا خریداران ایرانی حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

قیمت فروش این خودرو نیز بین 20 تا 22 میلیون تومان برآورد شده است.

MVM530
با داشتن گیربکس پنج سرعته و با بهره‌گیری از سیستم کنترل الکترونیکی، پنج دنده به سمت جلو و یک دنده به سمت عقب دارد که می‌توان گفت از توان گشتاوری نسبتا بالایی برخوردار است. سیستم کنترل این خودرو به پردازنده تطبیق‌پذیر خودکار با استفاده از منطق فازی مجهز است و توان خوب کنترل تعویض دنده، فشار گردش روغن و عبور روغن از خنک کننده آن استفاده از خودرو را آسان‌تر کرده و به راننده این امکان را می‌دهد که تجربه دلپذیری از رانندگی داشته باشد.

این خودرو چهار سیلندر در آزمایش تصادف C-NCAP مقام نخست را در میان خودروهای تولید شده در چین کسب کرده و از ساختار شاسی و سیستم تعلیق تقریبا پیشرفته‌ای بهره‌مند است.

مسوولان چری ادعا می‌کنند که این محصول با بهره گیری از تنظیم دقیق توسط شرکت لوتوس ایتالیا که به طراحی خودروهای اسپورت در انگلستان شهره است و همچنین بهینه‌سازی NVH (لرزش، صدا و سختی) برای تمام اجزای خودرو، با عملکرد فوق‌العاده، سبکی اروپایی، کنترل آسان، آسودگی و پایداری را به راننده ارائه می‌دهد.

اتاق این خودرو از فضای باز و گسترده‌ای بهره‌مند است. صندوق عقب خودرو نیز از فضای نسبتا خوبی برخوردار است؛ به طوری که درصورت دوگانه‌سوز کردن آن، باز هم فضای کافی در صندوق عقب وجود خواهد داشت.

سیستم صوتی این خودرو به دستگاه پخش شش دیسکه، دکمه‌های کنترلی تعبیه شده روی فرمان، بلندگوهای پخش Surround و اینتر فیس MP3 مجهز است.

این خودرو دارای دو کیسه ایمنی هوا (ایربگ) در جلو بوده و به سیستم ترمز ABS و EBD مجهز است؛ ضمن این‌که دارای استاندارد آلایندگی یورو3 است.

در ادامه، مشخصات فنی و امکانات این خودرو تازه وارد چری آمده است.

مشخصات فنی و ایمنی:

حجم موتور: 1971 سی.سی

تعداد سیلندر: 4 سیلندر خطی

مکانیزم سوپاپ‌ها: 16 سوپاپ DOHC

حداکثر قدرت: 139 اسب بخار

حداکثر سرعت: 185 کیلومتر بر ساعت

حجم باک: 52 لیتر

وزن خالص: 1290 کیلوگرم

کیسه هوا: از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو

کمربند ایمنی: کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین جلو و کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین عقب (چپ وراست)

سیستم ترمز: ABS + EBD . سیستم ترمز دیسکی برای چرخهای جلو و سیستم ترمز دیسکی برای چرخ‌های عقب.

سیستم ضد سرقت: الکتریکی

دارای چراغ‌های مه شکن جلو و عقب و چراغ ترمز سوم

تجهیزات جانبی:

سنسور دنده عقب، سیستم تهویه هوای اتوماتیک، سان روف برقی، سیستم پخش MP3 با پورت USB دارای چهار بلندگوی استریو، کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، کامپیوتر سفری، تنظیم صندلی راننده در چهار جهت، رینگ آلومینیومی

قفل مرکزی با ریموت، آینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابر برقی برای 4 در

منبع : ام وی ام 

  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی