دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

فروش اقساطی اتومبیل لیفان 820 توسط کمپانی کرمان خودرو آغاز شده است .

قیمت اعلام شده برای خودروی مذکور معادل 83.210.000 تومان می باشد .

کسانی که متقاضی این خودرو با شرایط اقساطی می باشند می بایست در همان مرحله اول که برای ثبت نام اقدام می نمایند 30 الی 45 میلیون تومان بپردازند .

تعداد قسط های مشخص گردیده برای این خودرو برابر 6 الی 36 تا می باشد .

مشتریان باید به صورت ماهیانه اقساط را پرداخت کنند. زمان تحویل خودرو در این طرح شهریور ماه 1395 تعیین شده و شروع پرداخت اقساط، یک ماه پس از تاریخ تحویل خودرو می‌باشد.

لازم به ذکر است که ثبت نام با پیش پرداخت 30 میلیون تومان و اقساط 6 ماهه، فاقد بیمه‌نامه بدنه می‌باشد. اما نکته جالب توجه اینجاست که شرکت کرمان موتور در بخش نامه مربوط به فروش اقساطی خودروی لیفان 820، هیچ اشاره‌ای به سود مشارکت، انصراف و… نداشته است!

 

lifan-820

طراحی بدنه لیفان 820

لیفان 820 که برای اولین بار در سیزدهمین نمایشگاه اتومبیل پکن در سال 2014 معرفی شد، در سگمنت D یا سدان‎های سایز متوسط  قرار می‎گیرد؛ رده‎ای که در آن خودروهایی مثل سوناتا، اپتیما  و کمری نیز حضور دارند.

در نگاه اول استایل بدنه 820 شاید تویوتا کمری، هیوندای سوناتا و حتی ب ام و سری پنج را در ذهنتان تداعی کند،

فاصله محوری لیفان 820 دقیقا یکسان با نسل قبلی کمری و برابر با 2775 میلی‎متر است!

طراحان لیفان با الگوبرداری از محصولات شرکت‎هایی چون تویوتا، هیوندای و ب ام و، دست‎پرورده جدید خود را در قامتی قابل قبول به میدان فرستاده‎اند؛ از آنجایی هم که مشتریان ایرانی به دلیل کم‎کاری خودروسازان داخلی با طراحی‎های روز بیگانه هستند، 820 می‎تواند این عطش آنها را تا حدود زیادی برطرف کرده و رضایتشان را به عنوان یک خودرو نسبتا زیبا جلب کند.

البته ایرادهایی هم به ظاهر این خودرو وارد است، مثلا اینکه لیفان 820 در عین شباهت به خودروهای مطرح از زوایای مختلف، تناسب بصری چندانی ندارد و گویی هر قسمت از خودرو یک جا برداشته شده است.

همچنین  هنگامی که از نمای جانبی به خودرو نگاه کنید، در همان ابتدا متوجه خواهید شد که رینگ‎های 16 اینچی نسبت به این اندازه بدنه کاملا کوچک هستند و چرخ عقب نیز دقیقا در مرکز کمان گلگیر قرار نمی گیرد و کمی تمایل به سمت جلو دارد که طبیعی نیست.

منبع : لیفان 

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی