دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اتومبیل رنو فلوئنس در نسخه ی دنده ای ۲۰۰۰ CC در سال ۱۳۹۴ بود که موفق به کسب رتبه نخست در کیفیت در میان رنج قیمتی ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان الی ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان بر اساس اعلام سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شناخته شد .

در حال حاضر می توان خودروهای رنو فلوئنس ۲۰۱۷ دنده ای وارداتی را با بهای معادل ۹۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و مدت زمان تحویل ۶۰ روز کاری خریداری نمود .

باید بیان داشت که در نسخه های جدید این خودرو دو آپشن نیز افزوده شده است که سبب لذت بردن بیشتر از رانندگی کردن با این خودرو می گردد آن دو آپشن شامل : کروز کنترل و محدود کننده سرعت می باشد .

 ضمن آنکه خودروهای موجود در بازار ایران با این حدود قیمتی، تنها محصولات چینی هستند که هرگز قابل قیاس با برند اروپائی، محبوب و اصیل « رنو » نیستند.

برای خرید می توانید با پرداخت حدوداً نیمی از مبلغ کل در هنگام ثبت نام و پرداخت مابقی در ۲ مرحله ۳۰ و ۵۰ روزه  صاحب یک دستگاه رنو فلوئنس دنده ای ۲۰۱۷ شوید و از ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی شرکت نگین خودرو بهره مند گردید

  • کارخانه تولید کننده :رنو
  • کشور تولید کننده :فرانسه
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده :نگین خودرو
  • کلاس بدنه :سدان

ترکیب امکانات فراوان و فضای کابین رنو فلوئنس آنرا بین خانواده سدان های رده کوچک C و سدان های متوسط قرار می دهد. این خودرو میان رقبا با خطوط روان و موقر خود متمایز است و در عین حال راحتی وکیفیت داخلی آن از طریق کیفیت بالای ساخت، مواد اولیه و ارگونومی بالا به راحتی قابل لمس است.

رنو فلوئنس شرایط کاملی را برای راحتی راننده ارائه می دهد که شامل روشن کردن و ورود به خودرو بدون دخالت دست و بسته شدن خودکار قفل ها هنگام دور شدن کارت هوشمند از خودرو می باشد. همچنین سیستم مسیریابی جدید Carminat TomTom و چند نوع سیستم صوتی دیگر شامل سیستم Arkamys با قابلیت ارتباط با بلوتوث نیز ارائه می شوند.

شاسی رنو فلوئنس ، رانندگی لذت بخش و راحت را فراهم می کند . سیستم فنربندی آن به گونه ای طراحی شده تا فرمان پذیری و قابلیت هدایت دقیقی را ایجاد کند.

 

مشخصات مهم

حجم موتور ۱۹۹۷
تعداد سیلندرها ۴
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) ۱۴۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) ۱۹۵ نیوتون متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
تعداد دنده (جلو) ۵
حداکثر سرعت ۱۹۵
شتاب ۰ الی ۱۰۰ (برحسب ثانیه) ۱۰٫۲
سیکل ترکیبی مصرف سوخت ۷٫۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
منبع : رنو 
  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی