دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اول از همه بهتر می باشد در خصوص ظاهر این اتومبیل صحبت هایی صورت گیرد .

خودروهای چینی در مبحث طراحی خودرو خیلی پیشرفت کرده اند اما هر چقدر که جلو تر می رویم می بینیم که این خودروساز های چینی بیشتر و بیشتر خودروهای خود را شبیه به اتومبیل های موفق جهان می کنند .

برای اثبات کردن مورد ذکر شده در بالا می توانیم خودروهای : چری آریزو 5 و لیفان 820 و ام وی ام 315 جدید را به عنوان نمونه ذکر نماییم .

ام وی ام X33S نیز از این قاعده مستثنی نیست و از نظر ظاهری مخصوصاً نسبت به مدل قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته است. شاید اولین موردی که بسیار جلب توجه کند این مورد است که در مدل اسپرت، سقف خودرو به رنگ مشکی طراحی شده که به نظر نگارنده شاید به مذاق بعضی خوش نیاید و در مقابل برای بعضی جوانان حتی نقطه قوت محسوب می شود.

قسمت دومی که دستخوش تغییرات اساسی شده، طراحی جلوپنجره و نمای جلویی است که باید آن را نسبت به قبل یک قدم رو به جلو دانست که X33S را به خودروهای روز نزدیک تر کرده است.

کمترین تغییرات را در نمای جانبی شاهد هستیم، جایی که بارزترین تغییر استفاده از رینگ های اسپرت 5 پر دوبل است که حقیقتاً طراحی زیبایی دارند.

نمای عقبی نیز تغییرات جزئی و نه کلی را به خود دیده است ولی در کل بهتر از قبل شده است، و به جز وجود سر اگزوزهای نمایشی که حتی داخل آنها پر شده و خروجی اگزوز از قسمت چپ و زیر سپر بیرون زده است، باقی قسمت ها در این نما نمره قبولی را می گیرند

اما بدون اغراق بزرگترین پیشرفت این خودرو در داخل آن است، جایی که بیشترین و البته مفیدترین تغییرات را دارد.

دیگر از آن داشبورد قبلی با طرح کاملاً کسل کننده خلاص شده ایم و تمامی بخش ها همانند خودروهای جدید بازار هستند.

از نشان دهنده‌ها و غربیلک فرمان گرفته تا صفحه نمایش نصب شده در داشبورد وسط. نکاتی که شاید نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب کند، نوارهای قرمز رنگی است که دور خروجی های تهویه مطبوع و یا قسمت های دیگر کابین قرار گرفتند و نمای داخل اتاق را بسیار زیبا و اسپرت جلوه داده اند. همچنین صفحه نمایش میانی داشبورد و نوع طراحی دور آن که به امتداد صفحه پشت کیلومتر شمار است، هماهنگ و جذاب هستند.

مورد دیگر قابل اشاره، نوع نمایش شمارنده های پشت کیلومتر شمار است که اعداد به صورت عمودی بر خطوط نمایش داده شده اند و ما را به سرعت به یاد نمایش مشابه در خودروهایی نظیر تویوتا کرولا و یا فورد ماستنگ نسل قبل می اندازد.

 منبع : ام وی ام 

 

 

 

  • ۹۵/۰۸/۲۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی