دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در خودروی سوناتا اسپرت چیزی که سبب گشته است قابلیت های این خودرو را بالا ببرد بهتر شدن وضعیت فنربندی خودرو و همچنین بهبود یافتن سیستم تعلیق می باشد .

سوناتا اسپرت ۲۰۱۶ در پیچ و خم های راه ها خیلی تیزتر و کنترل پذیرتر می باشد و این خصوصیت مثبت را مدیون سخت تر شدن فنرهای خودرو می باشد .

این تیز و چالاک بودن خودرو از فرمان الکتریکی اتومبیل به راننده القا می گردد .

ولی باید این را قبول کرد که هنوز موفق نشده است در این خصوص به پای مزدا ۶ برسد و همچنین در آزمون گوزن باز هم موفق نشده است به پای خودروی هوندا آکورد برسد .

با همه این موارد کمپانی هیوندا  سعی نموده است که تا در این خودرو قابلیت های دینامیکی را بالا ببرد .

 

سوناتا هنوز هم در پیچ ها مشکل دارد و نیاز به اصلاح مسیر با فرمان احساس میشود. لاستیک های کومهو با رینگ ۱۸ اینچی تا حداکثر شتاب جانبی g 0.82 را تحمل میکنند که این کمتر از میانگین سدان های خانوادگی است که پیش از این در آزمون های رقابتی ثبت شده است.

با این حال عملکرد ترمز سوناتا قابل تمجید است و توانست خودرو را از سرعت ۷۰ مایل در ساعت پس از ۱۶۷ فوت متوقف کند.

سایر تفاوت های سوناتای ۲۰۱۶ نسبت به ۲۰۱۵ در ظاهر چندان ملموس نیست و میتوان به تغییرات اندک در جلو پنجره اشاره کرد.

صفحه نمایش داخل بیشتر سوناتا های مدل ۲۰۱۶ از ۵ به ۷ اینچ افزایش پیدا کرده.

این افزایش در سوناتا اسپرت لیمیتد ۳ اینچ میباشد.

ارگونومی سوناتا کاملا مطلوب است و با حذف بیشتر دکمه ها و کنترل کننده ها و قرار دادن آنها در صفحه نمایش به صورت دیجیتالی، داشبوردی ساده اما هنوز جذاب به ارمغان آورده است.

لاوه بر این خودرویی که ما مورد آزمایش قرار دادیم به خوبی به انواع تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز بود که از آن جمله میتوان به این موارد اشاره کرد : حسگر نقاط کور، دوربین عقب، صندلی های چرمی گرم شونده جلو، ورود بدون کلید، تهویه مطبوع دوگانه، اندروید اتو و موارد دیگر

قیمت سوناتا اسپرت با موتور ۲ لیتری توربو نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته و ۱۲۵ دلار افزایش بابت کفپوش های اسپرت تنها موردی است که میتوان به آن اشاره کرد.

بنابراین قیمت کلی این خودرو به رقم قابل قبول ۲۹۸۸۵ دلار میرسد.

نسخه اکو با قیمت ۲۴۵۶۰ دلار در ابتدا انتخاب بهتری به نظر میرسد اما باید توجه داشته بسیاری از قابلیت های آن فدای اقتصادی و کم مصرف بودن شده است.

این مدل از چرخ های کوچک ۱۶ اینچی بهره برده، تزیینات بدنه کمتری دارد و از تعداد قابل توجهی از امکانات ایمنی و رفاهی نسخه های اسپرت و لیمیتد محروم است.

اما موتور ۱٫۶ لیتری آن از بازدهی بالاتری نسبت به موتور ۲ لیتری توربوی نسخه اسپرت برخوردار است.

اما طرفداران هیجان و اتومبیل های لوکس تر قطعا سوناتا اسپرت را انتخاب خواهند نمود.

 منبع : سوناتا هیوندا

  • ۹۵/۰۸/۲۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی