دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مرکز خبری انتخاب :

اتومبیل سراتو کیا محصول کمپانی سایپا موفق گردید یک ستاره ایمنی از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد کشورمان اخذ نماید

این خودرو در حال حاضر دارای ۳ ستاره ایمنی می باشد و با این تعداد ستاره ایمنی موفق گشته است در رنج قیمتی خودش بالاترین سطح کیفیت را ازآن خود سازد .

بر اساس گزارشی که سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شهریور ماه ارائه گردیده است اتومبیل های : پارس تندر و تندر ۹۰ پارس خودرو و سواری سراتو موفق گردیده اند در رنج قیمتی خود ۳ ستاره ایمنی را کسب نماید .

بر پایه این گزارش در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، خودرو کیا سراتو توانست سه ستاره کیفی را کسب کند و در بالاترین سطح کیفی این رنج قیمتی قرار گیرد و در این ماه نسبت به ارزیابی کیفی ماه گذشته با یک ستاره افزایش همراه شود که نشان از عزم جدی گروه سایپا در ارائه محصولات کیفی و رفع عیوب محصولاتش می باشد.

همچنین در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، پارس تندر و تندر ۹۰ پارس خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند و در رده با کیفیت ترین های این رده قیمتی قرار گرفتند.
گفتنی است شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماه در راستای کنترل و افزایش سطح کیفی محصولات تولید داخل با توجه به استانداردهای داخلی و بین المللی اقدام به تعیین سطح خودروها در بخش های قیمتی متفاوت می نماید تا خودرو سازان با پی بردن به نقاط  ضعف و قوت محصولات تولیدی خود، نسبت به افزایش سطح کیفی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

کیا سراتو :

کیا سراتو محصولی استثنائی از گروه خودروسازی سایپا است که در دو مدل اتومات و دنده ای با موتور قدرتمند ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این محصول لوکس یک خودرو ایده آل با امکانات کامل می باشد که در کنار امکانات فوق العاده خود از مصرف سوخت ۶/۶برای مدل دنده ای و ۷/۹ برای مدل اتومات خود بهره مند است.

سراتو تمام خواسته های مشتری را برآورده می کند و با تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی استاندارد با هندلینگ عالی لذت رانندگی را به ارمغان آورده است.

منبع : سراتو کیا 

  • ۹۵/۰۸/۲۵
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی