دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مشتریان و خریداران خودرو از خودروهای هیبریدی بسیار استقبال می کنند و دلیل اینکه مردم انقدر به این خودرو توجه ویژه دارند این می باشد که خودروهای هیبریدی هم ارزش اقتصادی بالایی دارند و هم مصرف سوخت آن ها پایین می باشد .

در این خصوص شرکت کیا هم به فکر تولید خودروهای جدیدی که مناسب و سازگار با محیط زیست باشند افتاده است و از تولید اتومبیل های جدیدش در یک دهه آتی خبر داد .

Michael Cole، مدیرعامل بخش تجاری کمپانی کیاموتورز در در قاره اروپا مصاحبه‌ای با Autocar، خبر تولید ۱۴ خودروی جدید و هیبریدی توسط کمپانی کیا را تا سال ۲۰۲۰ تایید کرده است. کیا از برنامه خود برای تولید یک خودروی کراس‌اوور کامپکت کوچک و رقیب نیسان جوک، رنو کپچر، پژو ۲۰۰۸ و…. صحبت کرده است. کیاموتورز انتظار دارد که تا سال ۲۰۱۸ به هدف خود برای فروش و تولید بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در قاره اروپا دست یابد.

کول گفته است: «ما برای آینده و تاریخ خود، اهداف و هدف‌هایی را تایین کرده‌ایم که فقط به اعداد و ارقام اشاره نمی‌کند؛ بلکه خودروهای جدید نیز جزئی از اهداف ما هستند. این بسیار هیجان انگیز و طبیعی است که علاقه مندان ما به دلیل تولید خودروهای اسپورتیج و سورنتو از ما انتظار محصولات جدید و میراث‌هایی ماندگار داشته باشند.

یکی از خودروهای مهم کمپانی کیا که با بازسازی مجدد وارد بازار‌های جهانی خواهد شد؛ مدل GT این کمپانی است. نمونه‌ها و تصاویر جاسوسی انتشار یافته از این خودرو؛ نشان از عرضه آن در دو مدل چهار درب و کوپه دارد. GT با BMW سری ۴ گرن کوپه و آئودی A5 Sportback  به مبارزه خواهد پرداخت. GT احتمالا از پیشرانه‌ای ۳.۳ لیتری و دو توربوی دو قولو  بهره می‌برد.

 

کیا موتورز (به کره‌ای: 기아자동차) شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از هیوندای موتور گروپ، محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد.

کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود. شرکت هیوندایموتور با در اختیار داشتن ۳۳٫۹۹٪ درصد از سهام کیا موتورز، بزرگترین سهام‌دار آن به‌شمار می‌آید.

منبع : کیاموتورز

  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی