دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بررسی طراحی بدنه سمند در نسخه EF7 و LX :

با بررسی این دو نسخه از سمند یعنی نسخه سمند EF7 و نسخه سمند LX مشاهده می نماییم که این دو خودرو در قسمت طراحی کلی بدنه شان تفاوتی ندارند .

درواقع باید گفت که خودروی سمند ای اف 7 نسبت به سمند ال ایکس تغییرو تحولی را تجربه نکرده است .

ولی این را هم باید بیان داشت که کمپانی ایران خودرو در تاریخ خرداد ماه سال 1395 بود که قسمت جلو پنجره سمند ای اف 7 را دچار تغییراتی کرد .

این جلو پنجره جدید سبب افزوده شدن بر جذابیت خودرو گشت .

 

طراحی و تجهیزات داخلی :
طراحی داشبورد خودروی سمند ال ایکس EF7 و ال ایکس معمولی تا مدت ها تفاوتی با هم نداشتند. اما داشبورد خودروی سمند SE دارای تفاوت هایی با این دو خودرو می باشد که از جمله‌ی آن می توان به حذف سیستم گویا (سخنگو) معروف سمند در این خودرو نام برد. همچنین دکمه فلاشر در خودروی سمند SE به شکل مثلثی وارونه در داشبورد قرار دارد.

گروه صنعتی ایران خودرو مدت ها بعد، سمند ال ایکس با سیستم برقی مالتی پلکس را معرفی نمود که در کلاس دیگری از خودروی سمند قرار گرفت. و خریداران خودروی سمند از ابتدای تیر ماه 1395 با شایعاتی در خصوص عدم عرضه سیستم گویا یا همان سیستم سخنگو در کلاس مالتی پلکس سمند ال ایکس مواجه شدند. اما این شایعات واقعیت داشته و در خودرو های عرضه شده با کلاس مالتی پلکسسیستم سخنگو مشاهده نمی شود. گویا شرکت ایران خودرو در تهیه و تامین این قطعه از تجهیزات با مشکلاتی روبرو می باشد.

علاوه بر این تغییر مهم در تجهیزات داخلی سمند ال ایکس مالتی پلکس، داشبورد این کلاس از سمند نیز همانند داشبورد سمند SE شده است. اما گفتنی است کلاس مالتی پلکس جدید سمند ال ایکس از جلوآمپر جدید و دیجیتالی بهره‌مند می باشد.

طراحی کلی داخلی سمند نیز تغییری نیافته است و همانند سابق لحظاتی دلنشین از رانندگی را به مالکان خود هدیه می دهد.

 منبع : سمند 

 

 

  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی