دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر تبلیغات ساینا در شبکه ها در حال نمایش می باشد و احتمالا شما آن را دیده اید

خودروی ساینا را بر روی پلتفرم ایکس 200 که همان پلتفرم تیبا می باشد تولید نموده اند .

این اتومبیل قرار می باشد تا سال آینده روانه بازارها گردد .

اتومبیل ساینا در حقیقت سایپا 232 می باشد . با مشاهده کد این خودرو در میابیم که این خودرو یک اتومبیل فیس لیفت می باشد ولی از آن جایی که تغییراتی که بر روی این خودرو صورت گرفته است خیلی گسترده می باشد می توانیم آن را یک اتومبیل جدید بنامیم .

اگرچه ساینا روی پلتفرم تیبا قرار گرفته ولی از نظر ابعاد و اندازه در سطحی بالاتر از آن است و به تناسب تجهیزات و قیمت آن نیز از تیبا بیشتر خواهد بود.

سایپا اعلام کرده که قصد دارد همان پیشرانه تیبا را روی ساینا نصب کند و شاید احتیاج نباشد در مورد آن توضیح دهیم اما به اختصار می توان گفت که یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری با توان تولید حداکثر 80 اسب بخار روی ساینا قرار خواهد گرفت.

همچنین از نظر گیربکس نیز تفاوتی با تیبا نخواهد داشت و جعبه دنده 5 سرعته دستی روی آن نصب می شود.

البته این بدان معنا نیست که از نظر فنی هیچ تفاوتی بین ساینا و تیبا نیست و در این محصول جدید مشکل اکسل عقب به کلی رفع شده است.
نمونه هایی که فعلاً در عکس های مختلف منتشر شده می توان دید، تنها نمونه آزمایشی است و سایپا کاشان تولید آزمایشی آن را از اسفند آغاز خواهد کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از سطح تجهیزات بکار رفته روی این خودرو منتشر نشده اما تا به حال مشخص است که ساینا در دو تیپ معمولی و آپشن دار تولید می شود که در کامل ترین مدل دارای تجهیزاتی مثل سیستم تهویه مطبوع خودکار، شیشه های بالابر برقی برای هر 4 درب، تنظیم برقی آینه های کناری و فرمان هیدرولیک خواهد بود.
سایپا اعلام کرده که این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 خواهد بود و امیدوار است که با توجه به چهره به روز طراحی شده استقبال خوبی از این خودرو شود.

منبع : سایپا 

  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی