دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

سازمان ها و نهادهای اقتصادی کشور کره جنوبی در این چند روز اخیر به گونه ای بی سابقه اعلام نمودند که می خواهند همکاری های خود را با ایران گسترش دهند .

در این بین کمپانی کیا موتورز که یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو در این کشور می باشد خبر داد که برای همگاری با ایران در دوره پساتحریم برنامه های جدید در نظر گرفته است و در این خصوص بیانیه ای را نیز صادر نمود .

به گزارش میزان، این شرکت در بیانیه خود از هدفگذاری برای صادرات 20 هزار دستگاه خودرو به بازار ایران در سال 2016 میلادی خبر داد و اعلام کرد: اکنون شرایط جدید و مناسبی برای همکارهای دو جانبه فراهم شده است.
در این بیانیه همچنین تاکید شده که پس از چندین سال لغو همکاریهای دوجانبه به دلیل تحریم های بین المللی، مسئولان این شرکت قصد دارند با تغییر شرایط سابق به طور کامل وارد بازار ایران شوند.

یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره جنوبی نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته و اعلام کرد که تصمیم کیاموتورز در این رابطه کاملا قطعی است و برنامه های آنان به زودی به اطلاع طرف ایرانی رسانده خواهد شد.

پیش از این، رسانه ها از تصمیم دیگر شرکت های معتبر خودروساز دنیا از جمله پژو، رنو، دایملر، سوئد، فیات، سوزوکی برای بازگشت به ایران و تلاش فولکس واگن آلمان برای سرمایه گذاری در کشورمان خبر داده بودند.

اقدام شرکت خودروسازی کره ای پس از آن صورت می گیرد که وزارت صنعت و تجارت این کشور اخیرا از تمامی بخش های تجاری، بازرگانی، اقتصادی و صنعتی کشورش خواست با ارزیابی و بررسی های همه جانبه، هر چه سریعتر شرایط همکاری و حضور خود در بازار ایران را فراهم سازند.

منبع : کیا موتورز 

  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی