دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

قیمت خودروی ام وی ام ایکس 33 اس در نسخه ساده اش معادل 74.000.000 تومان و همچنین نسخه اسپرت آن برابر 76.000.000 تومان از سوی مدیران خودرو اعلام گشته است .

تفاوت قیمت 2 میلیون تومانی برای نسخه اسپرت و معمولی این خودرو احتمالا برای آنانی که طرفدار خودروهای اسپرت می باشند جالب می باشد و پرداخت نمودن تنها 2 میلیون تومان بیشتر و در عوض داشتن خودرویی اسپرت وجذاب برایشان خوشایند باشد .

از طرف دیگر با توجه به افزایش قیمت بسیاری از خودروهای رقیب ظرف چند هفته اخیر، می توان قیمت گذاری X33 جدید را کاملا رقابتی توصیف کرد. از طرف دیگر با توجه به قدمت حضور این مدل در بازار کشورمان، ریسک مواجه با شرایط دلهره آور تعمیر و نگهداری و یافتن قطعات یدکی در مورد X33 جدید وجود ندارد، اما برخی خودروهای رقیب نظیر هایما S7 به دلیل تازگی در بازار با چنین مسائلی دست به گریبان هستند. از این رو در مجموع می توان تغییرات اعمال شده بر روی مدل جدید را موثر و مناسب و انتخاب X33 S نسبت به سایر شاسی بلند های تک دیفرانسیل موجود در بازار را کاملا توجیه شدنی و منطقی عنوان کرد. نکته ای که متاسفانه شامل حال برخی از دیگر خودروهای جدید الورود به کشورمان نمی شود.

برای آشنایی بیشتر با لیست مشخصات فنی و تجهیزات نصب شده روی این خودرو به صفحه ام وی ام X33 جدید مراجعه کنید.

حکایت پیشرفت فوق العاده صنعت گران آسیای شرقی، اعم از ژاپن، کره و اخیرا چین در صنعت خودروسای، حکایت جدیدی نیست. هر سه کشور برای سال های مدیدی به کپی برداری از خودروسازان غربی و بی کیفیتی متهم شدند اما در نهایت با تلاش روز افزون خود را از بند اتهامات رها کردند و سهمی از بازار بزرگترین خودروسازان جهان را بدست آوردند، البته هنوز چین همچون کره و ژاپن به مرحله پایداری در صنعت خودروسازی نرسیده است، اما آنچه از شواهد امر برمی آید این است که این کشور هم حداقل در بازار کشورهای در حال توسعه می تواند جای پای خود را در بازار محکم کرده و سهمی از بازار این مناطق را از آن خود کند.
چری به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ و دولتی چین، قطعا در زمینه بومی سازی تکنولوژی تولید خودرو سهم مهمی را برای کشورش بر عهده دارد، این کمپانی برخلاف بسیاری دیگر از خودروسازان چینی در راستای کپی برداری از خودروهای مشهور کار نمی کند، بلکه در مسیر دست یابی به دانش تولید خودرو گام بر میدارد و سال هاست که با مشارکت شرکت مدیران خودرو در کشورمان نیز حضوری پر رنگ دارد.
چندی قبل شاهد رونمایی از تازه ترین محصول مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 جدید با پسوند S در نمایشگاه خودرو مشهد و قیمت گذاری این خودرو در تهران بودیم و به تازگی نیز فرصتی دست داد تا برای نخستین بار پشت فرمان سومین مدل از سری محصولات X33 بنشینیم، خودرویی که به روز رسانی گسترده ای را در راستای افزایش کیفیت و زیبایی تجربه کرده است.

 منبع : ام وی ام 

  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی