دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در حقیقت باید گفت که لیفان با ساختن خودروی ۸۲۰ اش خواسته است که خودش را از آن وجهه بدی که داشت خارج سازد . چراکه همه لیفان را به خودروسازی می شناسند که تنها خودروهای ارزان قیمت را عرضه می کند و حالا لیفان با ارایه ۸۲۰ می خواهد بگوید که این طور نیست و لیفان به دنبال جلب رضایت مشتری هم می باشد .

در واقع با ارائه ۸۲۰ تصمیم دارد خودش را خوشنام کند .

ولی در حال حاضر ما نمی توانیم نظر یا قضاوتی قطعی در خصوص این خودرو ارائه کنیم چراکه هنوز این خودرو به بازارها نرسیده است و ما این خودرو را از نزدیک مشاهده نکرده ایم.

اما قطعا این خودرو فاصله زیادی با سایر محصولات لیفان دارد و یک گام بزرگ رو به جلو برای این کمپانی محسوب می شود. در کشور ما پس از توقف تولید نیسان تیانا و سوزوکی کیزاشی، هنوز هیچ خودروی سدان متوسطی از خطوط تولید مونتاژکاران وطنی راهی بازار نشده است و ارزان ترین گزینه های صفر موجود در این کلاس هیوندایسوناتا، کیا اپتیما و تویوتا کمری هستند که از قیمت های نجومی برخوردارند.

در نتیجه فقدان شدید این کلاس در بین خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان به چشم می خورد و به نظر می رسد در صورتی که این خودرو با قیمت مناسب و امکانات بالا و البته کیفیت خوب عرضه شود می تواند اقبال زیادی را به خود جلب کند

 

گروه صنعتی کرمان را شاید بتوان بدشانس‌ترین گروه خودرویی کشور نیز دانست، شرکتی که بیش از ۸۰ درصد نیروی‌ها تعلیم‌دیده‌اش را در زلزله بم از داست داد و مجبور به تعلیم دوباره تعداد زیادی از نیروی جدید تازه‌کار، آن‌هم در یکی از محروم‌ترین مناطق کشور شد.

اما امروزه گروه صنعتی کرمان از تعداد زیادی شرکت‌های فعال در صنایع مختلف که معمولاً مرتبط با صنعت خودرو ایجادشده است، که یکی از آن‌ها که این روزها فعال‌ترین هم هست، کرمان موتور نام دارد و که بیش از ۴۰۰۰ نفر را تنها در ارگ جدید مشغول به کار کرده است.

دو محصول جدید شرکت کرمان موتور که احتمالا تا پایان سال جاری پیش فروش آن آغاز شود لیفان ۸۲۰ و جک S3 می باشد

 

لیفان ۸۲۰ سدانی متوسط است که مسئولان لیفان خیلی علاقه دارند که آن را با تویوتا کمری مقایسه کنند. البته اگر نگاهی به ظاهر و مشخصات ۸۲۰ بیندازیم متوجه شباهت های فراوان آن با تویوتا کمری خواهیم شد. از جمله اینکه فاصله محوری این خودرو دقیقا با کمری برابر است و حتی یک میلیمتر هم اختلاف ندارند! یا اینکه اگر در داخل ۸۲۰ بنشینیم با داشبورد آشنای کمری مواجه خواهیم شد که شباهت های آن ها قطعا چندان هم اتفاقی نبوده است!

این خودرو محصولی استراتژیک برای لیفان محسوب می شود و پیش فروش آن در ایران تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا آن را با استفاده از زبان گویای تصاویر برای خوانندگان سایت معرفی کنیم.

منبع : کرمان خودرو

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی