دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

موتور ام وی ام ایکس 33 جدید مانند نمونه های قبلی می باشد در واقع بر روی این خودرو هم مانند قبل موتور 2 لیتری 139 اسبی و 182 نیوتن متری نصب گردیده است .

بنابر گفته خود مدیران چری خودروی ام وی ام ایکس 33 جدید موفق شده است در 200 مورد نسبت به مدل های قبلی اش تغییراتی را تجربه نماید .

در این بین از آن 200 مورد ذکر شده کمتر تغییری در خصوص ظاهر خودرو و یا تریم داخلی آن می باشد .

اما در کنار این مسائل، سیستم رانندگی اقتصادی و اسپرت با مُد های ECO و SPORT نیز برای این مدل تعریف شده اند که در نمونه قبلی وجود نداشتند، طبیعتا در شرایط ECO موتور سعی می کند تا به وسطه گیربکس CVT دور موتور را در حد پایین تری نگه دارد تا از میزان مصرف سوخت کاسته شود اما در حالت رانندگی اسپرت شاهد استفاده از شرایط سنگین تری برای گیربکس هستیم که به ارتباط دقیق تر بین فشردن پدال گاز و دور خوردن موتور منجر می شود و تا حدی احساس رانندگی تُند و تیز را به راننده القا می کند.

فرمان نسبت به مدل قبلی تفاوت محسوسی نداشته است و همچنان نرم و کمی بی حس به نظر می رسد، اما در عوض ترمز ها می توانند توان ایستایی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. هندلینگ خودرو نیز به واسط واکنش های بدنه و فنربندی خوب به نظر می رسد هرچند با توجه به نبود سامانه ESP برای X33 S باید کمی جانب احتیاط را رعایت نمود اما بعید است که در شرایط جاده غیر لغزنده، اتفاقی مانند بیش فرمانی یا کم فرمانی شدید باعث زحمت راننده شود.

 

حکایت پیشرفت فوق العاده صنعت گران آسیای شرقی، اعم از ژاپن، کره و اخیرا چین در صنعت خودروسای، حکایت جدیدی نیست. هر سه کشور برای سال های مدیدی به کپی برداری از خودروسازان غربی و بی کیفیتی متهم شدند اما در نهایت با تلاش روز افزون خود را از بند اتهامات رها کردند و سهمی از بازار بزرگترین خودروسازان جهان را بدست آوردند، البته هنوز چین همچون کره و ژاپن به مرحله پایداری در صنعت خودروسازی نرسیده است، اما آنچه از شواهد امر برمی آید این است که این کشور هم حداقل در بازار کشورهای در حال توسعه می تواند جای پای خود را در بازار محکم کرده و سهمی از بازار این مناطق را از آن خود کند.
چری به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ و دولتی چین، قطعا در زمینه بومی سازی تکنولوژی تولید خودرو سهم مهمی را برای کشورش بر عهده دارد، این کمپانی برخلاف بسیاری دیگر از خودروسازان چینی در راستای کپی برداری از خودروهای مشهور کار نمی کند، بلکه در مسیر دست یابی به دانش تولید خودرو گام بر میدارد و سال هاست که با مشارکت شرکت مدیران خودرو در کشورمان نیز حضوری پر رنگ دارد.
چندی قبل شاهد رونمایی از تازه ترین محصول مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 جدید با پسوند S در نمایشگاه خودرو مشهد و قیمت گذاری این خودرو در تهران بودیم و به تازگی نیز فرصتی دست داد تا برای نخستین بار پشت فرمان سومین مدل از سری محصولات X33 بنشینیم، خودرویی که به روز رسانی گسترده ای را در راستای افزایش کیفیت و زیبایی تجربه کرده است.

 منبع : ام وی ام 

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی