دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

این خودرو به دلیل داشتن عایق بندی خوب و مناسبی که دارد خیلی کم صدا به درون خودرو نفوذ پیدا می کند .

فرمان ایکس 60 خیلی تیز می باشد و از این رو هم هست که حسی به راننده انتقال نمی دهد .

نوع گیربکسی که در این خودرو استفاده می گردد سی وی تی می باشد از این رو حرکت نخستین خودرو کمی کند است البته این را هم باید بیان نمود که با افزایش دور موتور این نقطعه ضعف خودرو بهتر می شود .

در این خودرو سیستم ترمز خوب می باشد و راننده می تواند در این موضوع به خودرو اعتماد نماید به کلی خودرو در زمان ترمز گرفتن واکنشی مناسب را از خود بروز می دهد .
به دلیل استفاده از آینه های بزرگ دیدتان به اطراف خوب است و ازلحاظ تسلط به رانندگی نیز اوضاع بد نیست .همچنین استفاده از دوربین عقب در نوع اتوماتیک کمک زیادی برای پارک می کند.

 

این کراس اوور چینی در زمینه تجهیزات کامل است و در این مورد از لیست بلند بالایی سود می برد از  تجهیزات استفاده شده در این خودرو می توان به سان روف، فرمان تلسکوپی، رینگ 16 اینچ آلومینیومی، آینه برقی، کولر و تهویه مطبوع، ، ایربگ راننده و سرنشین جلو، پوشش کرکره ای صندوق عقب، سنسور دنده عقب، ترمزABS و EBD، قفل کودک، دماسنج نشان دهنده دمای بیرون، چراغ سوم ترمز، باربند سقف، خروجی پاور 12 ولت داخل کنسول، شیشه بالابر برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب، برف پاک کن عقب، درب باز کن صندوق و باک از داخل، گرمکن شیشه عقب، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، تنظیم نور صفحه کیلومتر، قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، سرعت سنج دیجیتالی، صندلی قابل تنظیم سرنشینان جلو در 4 جهت، چراغ راهنما روی آینه، صندلی عقب تاشو، صندلی چرمی، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، دوربین دنده عقب، سیستم پخش DVD با 6 بلندگو اشاره کرد.

در پایان نقاط ضعف و قوت این خودرو به صورت فهرست وار ارائه می شود.

نقاط ضعف:

عدم وجود تغییرات ظاهری نوع اتوماتیک نسبت به نوع معمولی

حرکت معمولی در شتاب گیری اولیه

نقاط قوت:

کیفیت مناسب تجهیزات نسبت به مبلغ پرداختی

استفاده از آپشن های کامل

فضای مناسب برای سرنشین

صندوق بار مناسب

منبع : لیفان 

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی