دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کمپانی کیا در سال 2004 بود که نخستین خودروی خود را در سایز مینی ها تولید نمود . نخستین خودروی کیا در مینی سایز ها اتومبیل پیکانتو (Morning)بود .

این خودرو دارای طراحی بود که قابل قبول بود و جزو خودروهای هاچ بک قرار می گرفت .

نتیجه ایده های نخستین مهندسان همین خودرو بود که در واقع نسل نخست پیکانتو هم به حساب می آمد .

این اتومبیل به خاطر داشتن موتورهای کم حجم اما با قدرت زیاد در همان اوایل عرضه از حمایت قشر جوان برخوردار گشت .

مخصوصاً آنکه مصرف سوختش نیز بسیار اندک بود. به سرعت خط تولیدهایی در اندونزی، ویتنام و فیلیپین نیز تاسیس شد. اگرچهد نسل اول یک تجربه آنچنان بود نبود ولی کیا چیز دیگری می‌خواست.

سال 2011 در نمایشگاه ژنو، زیر گوش بزرگان خودروسازی بود که کیای از نسل دوم این خودرو پرده‌برداری کرد. محصول جدید به طرز باورنکردنی زیبا بود. طراحی‌اش به سبک و سیاق هم‌کلاسان اروپایی‌اش مانند فیات Panda، اشکودا Citigo، فولکس‌واگن UP و سیرتروئن C1 است.

قدرت بالا و قیمت پایینش در همان روزهای اول، موفقیتش را کامل کرد. با افزوده شده به ابعاد خودرو با حفظ کلاس طراحی مینی‌سایز، قدری فضای داخلی بیشتر شد. به لطف دست‌یابی به فناور‌ی‌های مدرن می‌شد انبوهی از آپشن‌ها و امکانات رفاهی و هوشمند را درون آن دید. ولی باید در نظر گرفت که کیا نمی‌خواست با نصب لوازم لوکس قیمت پایه را بیشتر کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، کیا موتورز از روزی که خواست خودروساز بزرگی شود، پای همه‌ سختی‌هایش ایستاد. از ایامی که زیر دست ژاپنی‌ها مانند میتسوبیشی و هوندا تحقیر می‌شد تا ایامی که از کپی‌کاران چینی راه و رسم مهندسی معکوس را یاد می‌گرفت.

اما حالا برای خودش آقایی می‌کند. حالا با همکاری هیوندای در حال فتح کردن بازارهای جهانی یکی پس از دیگری است. اگرچه هنوز هم بسیاری به آن اسباب‌بازی کره‌ای می‌گویند ولی مشتری هوشمند امروزی شعار سوار نمی‌شود،‌ خودروی خوب سوار می‌شود.

منهای بحث قیمت‌گذاری، باید اعتراف کرد کیا موتورز از روزی که پا به ایران گذاشت، جریان‌ساز بود. تولید خودروهای زیبا، باامکانات، قدرتمند، ایمن و با مقرون به صرفه توازن بازار را به هم ریخت. روند پرسرعت پیشرفت این شرکت کره‌ای هم مجالی برای نفس کشیدن رقبای ژاپنی‌اش نمی‌‌گذاشت. مدل پشت مدل. آخرین موج کیاموتورز در ایران با حضور یک محصول جالب همراه شده است.

منبع : کیاموتورز

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی