دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

با بررسی و مقایسه دو خودروی پراید و پژو آردی به یک سری نتایجی دست می یابیم که در اینجا موارد تفاوت را به صورت خلاصه ذکر نموده ایم :

۱٫در درون کابین خودروی پژو آردی در مقایسه با خودروی پراید از قطعات با کیفیت تری استفاده شد و بدین گونه دیرتر به سروصدا می افتد.

۲٫ نهایت سرعت خودروی پژو آردی در مقایسه با پراید بالا تر است .

۳٫ اگر خودروها را از حیث فضا و جاداری بررسی نماییم می بینیم که آردی در سطح بالاتری قرار می گیرد .

۴٫خودروی پراید بنزین کمتری مصرف می کند .

۵٫ قطعات هر دو خودرو قیمتی یکسان دارند .

۶٫ خودروی آر دی ایمنی بالاتری دارد .

۷٫ از نظر زیبایی نظر های زیادی هست  ولی بدنه پژو به نظر زیبا تر از پراید میاد ان هم بخاطر شیب بیشتر در ماشین.

۸٫ شتاب گیری پراید بهتر از آر دی هست.

۹٫ هندلینگ پژو آردی ای بهتر هست.

پراید :

این خودرو توانست توجه بازار خودرو کره را به خود جلب کند . در سال ۱۹۹۳ بود که توجه سایپا نسبت به این خودرو جلب شد در این زمان بود که قرارداد واردات این خودرو بین سایپا و کیا موتورز بسته شد .

پس از ۶ سال واردات این خودرو قرارداد مونتاژ آن امضا شد که طی این قرار داد سایپا حق ۵۰٪ داخل سازی داشت . طبق معمول ایران هر خودرویی را که مونتاژ میکنه تا حدود ۴ سال خراب میکنه و پراید هم از این قاعده مستثنا نبود و تا اواسط سال ۸۳ که مدل سی ال سی آن عرضه می شد افتضاحی بیش نبود در این جا نظر شما را به مشخصات مدل سی ال سی جلب می نمایم :

قدرت موتور ۶۱ اسب بخار ، حداکثر سرعت ۱۴۵ کیلومتر ،شتاب ۰ تا ۹۶ ۱۷ ثانیه . این ارقام رو با پراید کره ای مقایسه کنید موتوجه می شوید که چقدر افت در توان خودرو بوجود آمده بود ،بلا خره در اواخر سال ۸۳ سایپا مجبور شد مدل انژکتوری ساژم را ارئه دهد که نصبت به مدل سی ال سی بهبود یافته بود اما باز هم جا برای بهتر شدن داشت ، در سال ۸۴ سایپا مدل انژکتوری زیمنس را عرضه کرد که نسبت به دو مدل پیشین ارتقا زیادی یافته بود . مشخصات این مدل بدین شرح است :

قدرت موتور ۶۵ اسب بخار ،حداکثر سرعت ۱۷۹ کیلو متر شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۴ ثانیه ،مجهز به سیستم پاششی سوخت انژکتوری

منبع : پراید 

  • ۹۵/۰۸/۱۳
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی