دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم نکته های منفی در خصوص پژو پارس را بررسی نماییم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

۱٫داشتن پلاستیک خشک

۲٫مناسب نبودن خودرو برای قد بلندها

۳٫هزینه نگه داری خودرو بالا است

۴٫ موتور و مصرف سوخت

۵٫ بی کیفیت بودن امکانات رفاهی

حال به هریک از این موارد به صورت جزیی می پردازیم :

۱٫استفاده از پلاستیک خشک که مشکل اکثر خودروهای ایرانی می باشد :

ایران خودرو توانسته است با ساختن داشبورد جدید برای خودروی پژو پارس آن را زیبا تر کند اما متاسفانه به دلیل استفاده کردن از مواد بسیار بی کیفیت از پلاستیک در هنگام رانندگی با این خودرو علاوه براینکه حس ارزان قیمت بودن خود را به راننده القا می کند بعد از چند وقت با به سروصدا افتادن راننده اش را اذیت می کند .

رودری‌های این خودرو نیز اصلا جالب نیستند و دسته بازکن در به حدی بی‌کیفیت است که شاید در هر بار استفاده از آن منتظر شکستنش باشید. نکته‌ای هم که در اغلب پژوپارس‌ها به چشم می‌خورد به داشبورد آن باز می‌گردد که حتی در زمان بسته بودن داشبورد نیز همچنان چراغ آن روشن می‌ماند و این نشان از چفت نشدن درب داشبورد با بدنه سینه دارد که به مشکلات در حین مونتاژ مربوط می‌شود.

۲٫ مناسب نبودن صندلی های عقب برای قد بلند ها

یکی از مشکلاتی که در پژو پارس و البته پژو ۴۰۵ به چشم می‌خورد انحنای سقف خودرو در بخش پشتی است و اگر شما فردی قد بلند باشید سر شما کاملا با سقف برخورد خواهد داشت. (برخلاف تندر که در آن چند سانتی متر نیز فضای اضافی خواهید داشت)

۳٫ بالا بودن هزینه نگهداری خودرو 

با وجود اینکه پژو پارس تقریبا مقبولیت عمومی در کشور یافته است اما مشکلات بسیاری در زمینه فنی دارد. شاید حتی نسخه صفر این خودرو نیز بعد از یک ماه نیاز داشته باشد که به یک چک کامل در نمایندگی‌های ایساکو برود و این باعث خواهد شد که با وجود گارانتی برخی هزینه‌ها را نیز از جیب خود پرداخت کنید. زیرا حتی خود تعمیرکاران ایساکو نیز بر این باور هستند که قطعات فابریک نصب شده بر روی خودرو به هیچ وجه باکیفیت نیستند و البته تنها این قطعات شامل گارانتی می‌شوند و اگر بخواهید یک نسخه باکیفیت‌تر را استفاده نمایید باید مبلغی اضافی بابت این موضوع پرداخت کنید. البته این موضوع در تمام بخش‌های خودرو به چشم خواهد خورد و شاید از لحاظ فنی، پژو پارس شما را در همان روز‌های اول پشیمان کند.

۴٫ موتور و مصرف سوخت

اگر ارزان‌ترین مدل این خودرو را خریداری کنید باید قید سرعت و شتاب را نیز بزنید. زیرا موتور ضعیفی در مقایسه با نسخه ELX بر روی آن نصب شده است که این موضوع باعث می‌شود ماشین سرعت و شتاب پایینی داشته باشد اما در مقابل نسخه ELX سرعت و شتابی عالی دارد. علاوه بر این، نسخه عادی پژو پارس مصرف سوخت بسیار بالایی نیز دارد که گاها باک ۷۰ لیتری این خودرو نیز کفاف این میزان از مصرف را نمی‌دهد و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای پر کردن این باک حدود ۷۰ هزار تومان باید خرج کنید و حرکت نزولی آمپر سوخت دل شما را آب خواهد کرد.

۵٫ تجهیزات رفاهی بی کیفیت 

شاید به‌جرات بتوان گفت در تمام بخش‌های این خودرو ایرادات بسیاری به چشم می‌خورد. از سیستم صوتی گرفته تا تنظیم آینه‌ها، گاها امکان حرکت رو به بالای آینه وجود ندارد و… که در واقع هیچ مشتری‌ نمی‌خواهد بعد از پرداخت ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان چنین مشکلاتی را در خودرو خود مشاهده کند.

 منبع : پژو پارس 

 

  • ۹۵/۰۸/۱۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی