دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

طراحی بدنه X33 S

ام وی ام X33 S دو نوع تیپ دارد شامل : معمولی و اسپرت .

نسخه اسپرت ام وی ام ایکس 33 اس دارای یک سری تفاوت در مقایسه با معمولی می باشد .

تفاوت ها شامل : داشتن سقفی که رنگش متضاد با بدنه اش می باشد (مشکی)

داشتن سپرهای اسپرت

خروجی اگزوز دوگانه

این را باید در نظر گرفت که خروجی های اگزوز  واقعی نمی باشند و وجودشان صرفا جنبه ظاهری دارد

طراحی نمای عقب نیز تغییر چندانی را نسبت به نسخه قبلی X33 به خود نمی بیند اما در نمای بغل شاهد افزوده شدن قطعات ضربه گیر کرومی رنگ هستیم که در هماهنگی با رینگ های اسپرت، جلوه ای لوکس و گران قیمت را برای X33 جدید ایجاد می کند، نمای جلو هم شاهد بیشترین تغییرات است که واقعا استادانه انجام شده و از هر دو نسخه قبلی X33 جذاب تر به نظر می رسد، از این رو می توان به طراحی خارجی X33S نمره ای در حد بسیار خوب داد و این شاسی بلند تک دیفرانسل را از حیث زیبایی در زمره بهترین های قابل خرید در شرایط فعلی بازار دانست.

حکایت پیشرفت فوق العاده صنعت گران آسیای شرقی، اعم از ژاپن، کره و اخیرا چین در صنعت خودروسای، حکایت جدیدی نیست. هر سه کشور برای سال های مدیدی به کپی برداری از خودروسازان غربی و بی کیفیتی متهم شدند اما در نهایت با تلاش روز افزون خود را از بند اتهامات رها کردند و سهمی از بازار بزرگترین خودروسازان جهان را بدست آوردند، البته هنوز چین همچون کره و ژاپن به مرحله پایداری در صنعت خودروسازی نرسیده است، اما آنچه از شواهد امر برمی آید این است که این کشور هم حداقل در بازار کشورهای در حال توسعه می تواند جای پای خود را در بازار محکم کرده و سهمی از بازار این مناطق را از آن خود کند.
چری به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ و دولتی چین، قطعا در زمینه بومی سازی تکنولوژی تولید خودرو سهم مهمی را برای کشورش بر عهده دارد، این کمپانی برخلاف بسیاری دیگر از خودروسازان چینی در راستای کپی برداری از خودروهای مشهور کار نمی کند، بلکه در مسیر دست یابی به دانش تولید خودرو گام بر میدارد و سال هاست که با مشارکت شرکت مدیران خودرو در کشورمان نیز حضوری پر رنگ دارد.
چندی قبل شاهد رونمایی از تازه ترین محصول مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 جدید با پسوند S در نمایشگاه خودرو مشهد و قیمت گذاری این خودرو در تهران بودیم و به تازگی نیز فرصتی دست داد تا برای نخستین بار پشت فرمان سومین مدل از سری محصولات X33 بنشینیم، خودرویی که به روز رسانی گسترده ای را در راستای افزایش کیفیت و زیبایی تجربه کرده است.

 منبع : ام وی ام 

  • ۹۵/۰۸/۱۱
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی