دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مسئله ای که در سراتو واقعا نا امید کننده می باشد مبحث طراحی داخل اتاق است .

هیچ تفاوتی نمی توان بین طراحی کابین نسخه سدان و کوپه سراتو پیدا نمود . داخل کابین خیلی زشت می باشد و دلیل آن هم  استفاده کردن از چرم و پلاستیک یک دست مشکی و همچنین فیبرکربن غیر طبیعی در قسمت کنسول میانی می باشد .

پس با این اوصاف باید بگوییم که کیا در قسمت طراحی داخل اتاق هیچ تلاشی نکرده است و مدل کوپه نسبت به نسل قبلش هیچ گونه پیشرفتی نداشته است .

گرچه در دیگر محصولات جدید این خودروساز همچون اسپورتیج و اوپتیما با ظاهری مدرن و زیبا طرف هستیم اما سراتو جدید به کلی فاکتور گرفته شده است. فضای داخل اتاق با این که خودرو به نسبت نسل قبلی فضای بیشتری در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

 

صندلی های جلو راحت هستند و به خوبی سرنشینان را در خود جای می دهند. فضای صندلی های عقب هم برای دو نفر کافی است، گرچه در زمینه فضای داخل کابین، مدل سدان به نسبت مدل کوپه ترجیح داده می شود.

 

در مرکز کنسول از صفحه نمایش لمسی سیستم صوتی قرار گرفته  و در زیر آن هم سیستم مربوط به تنظیم تهویه دو منطقه ای حضور دارد.

این خودرو به سیستم رهیاب ماهواره ای مجهز نیست و به همین دلیل هم صفحه نمایشی برای آن در کنسول در نظر گرفته نشده است.

سراتو در بخش ایمنی به ۶ ایربگ مجهز شده و دوربین دید عقب و سنسور پارک در عقب و جلو آن قرار داده شده است.

 

از امکانات رفاهی آن هم می توان به سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو و گرمکن فرمان، سان روف، کنترل پایداری دینامیکی، صفحه نمایش TFT، پدال تعویض دنده پشت فرمان و صندلی برقی اشاره کرد.

 

در واقع سطح تجهیزات این خودرو با یک مدل چینی ۸۰ میلیون تومانی برابری می کند و آپشن خاصی به همراه این خودرو عرضه نشده است.

 منبع : سراتوکیا 

  • ۹۵/۰۸/۰۹
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی