دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خدمات پس از فروش خوب :

سمند ال ایکس تقریبا محصول ایران خودرو می باشد پس با این اوصاف از خدمات پس از فروش خوب ایران خودرو هم برخوردار می باشد

پس با در نظر گرفتن این گفته قیمت قطعات این خودرو و همچنین پشتیبانی آن هم مناسب خواهد بود .

 

داشتن قیمت مناسب :

در میان خودروهای داخلی سمند ال ایکس دارای قیمت خوبی می باشد .

این خودرو با وجود آنکه امکانات رفاهی بالایی دارد و همچنین تجهیزات ایمنی خوبی هم دارد دارای قیمتی تقریبا پایین می باشد .

اکنون با پرداخت ۲۹ تا ۳۰ میلیون تومان می‌توان یک نسخه از آ‌ن را خریداری کرد.

مطمئن :

سمند یکی از ایمن‌ترین خودرو‌های داخلی است. اما چرا مطمئن؟ شکی نیست که خودرو‌های داخلی از لحاظ ایمنی در سطح پایین‌تری نسبت به خودرو‌های خارجی قرار دارند اما در مقابل سمند یکی از مطمئن‌ترین خودر‌و‌های داخلی است که حتی می‌توان به این مسئله از ظاهر خودرو نیز پی برد. سمند LX از تجهیزات ایمنی‌ نظیر دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ABS و… بهره می‌برد که متناسب با استاندارد‌های روز ایران است. بدنه این محصول نیز در برابر تصادفات مقاومت خوبی دارد و همان طور که گفته شد یک محصول شهری و البته خوب به حساب می‌آید.

زیبا و دوست داشتنی :

سمند از جمله ماشین‌های داخلی است که برای انواع طبقه‌های سنی مناسب به نظر می‌رسد و البته از سوی تمام این افراد نیز مورد استقبال قرار گرفته است. ظاهر این خودرو مناسب است و طراحی داخلی آن نیز به خوبی انجام شده و تزیینات چوبی مورد استفاده درون کابین این خودرو آن را هرچه زیبا‌تر کرده‌اند. البته باید قبول کنیم که سمند ظاهری مردانه دارد و چندان برای بانوان مناسب به نظر نمی‌رسد. (این موضوع سلیقه‌ای است!)

جادار:

سمند و البته سمند LX یکی از خودرو‌های جادار داخلی است که برای خانواده‌های ایرانی مناسب به نظر می‌رسد و در بین مردم چنین رایج شده است که سمند خودرویی مناسب برای مسافرت است. دلیل این لقب نیز به همین جادار و مطمئن بودن آن باز می‌گردد که شاهد فضای زیادی درون کابین و البته صندوق عقب خودرو هستیم.

 منبع : سمند

  • ۹۵/۰۸/۰۸
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی